یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من میگم درس خوندن اشکال داره شماها میگین نه
بوخودا واسه سلامتی ضرر داره
سرم داره مینفجر میشه
مسئولین رسیدگی کنن
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از وقتی که رفتی

روزهایم را تمام و کمال در قلّک می ریزم

تا وقتی که برگشتی

قلک را بشکنم و این روزها را کنار تو باشم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دامن چیست !؟

پوشش پایین تنه
زیرنداز همراه
حوله
خشک کردن ظروف غذا
گرفتن آب بینی
بادبزن
مخفی کردن کادو
هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه
و سایر موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم :

چرا اینقد غذا بی نمکه …؟
گفت :

اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا …

گفتم هاااااا … ! اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه …! خواستم خودت اعتراف کنی … !

داشتم احساس پیروزی میکردم که نمیدونم چرا یه دمپایی خورد تو کمرم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ورژن دعای آخر ترم برای حل مشکلات:

الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:27
+3
محمد
محمد
ﻫﻮﺍ ﺧﻮﺑﻪ ...
ســـــرده ...
ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ...
ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺳﻔﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ...
ﺑﭽﺴﺒﯽ ﺑﻬﺶ ﻭ ﺑﮕﯽ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﯾﻢ ﮔﺮﻡ ﺷﯿﻢ ...
ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮑﻨﯽ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ
ﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺶ
ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ
ﺗﻮ ﺷﻬﺮ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﯽ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺳﺮﻣﺎ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﻧﮕﺎﻫﺸﻮﻥ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺗﻔﮑﺮ ﻏﻠﻄﺸﻮﻥ
ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﻣﻌﺮﻭﻑ » ﻫﻮﺍ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﺳﺖ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 12:48
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ