چشم
آهرین
خودتون خوب میدونید پرسپولیس تاج سره جوجرو آخرپایز میشمارن
آخرین پاییز شمردیمتون نشد / چون هیچی نبود / صفر و تهی هم که قابل اندازه گیری نیست
هیس پرسپولیسی ها از آسیا حرف نمیزنند
چند دقیقه چند نفره ؟ده دقیقه ده نفره! سه تا گل سلطان زایدو فراموش نکنید
فقط استقلال عشق-خوب زاید ایرانی نیست ک بهش لقب سلطان دادی
شما همیشه چهارو نشون بدید مارو شاد کنید !
خدایی؟
تااونجایی که درتوان داشتم،ههههه من سروگوشم نمیجنبه اصن
این آهنگ کلا اولش با اخرش فرق داره ها ارمین قشنگ خودشو لو داده.بعله