یافتن پست: #همه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

1.ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ: ﺳﮑﻮﺕ ﻳﻪ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻨﻰ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺿﺎﻳﺘﺶ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﮑﺮ میکنه ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﻯ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ .

2.اﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﺑﺎﺷﻰ ﮐﻪ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻰ ﺑﺸﻰ .

3.خرﺩﺍﺩ :ﺍﺻﻼ ﺣﮑﺎﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩﻳﺎ ﺍﻭﻝ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ .

4.ﺗﻴﺮ: ﺍﮒ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﻴﺮ ﻣﺎﻫﻴﺎ ﺷﺪﻯ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﻭﻍ ﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻂ ﺑﮑﺶ .

5.ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﻳﻪ ﻣﺮﺩﺍﺩﻯ ﻫﺮ ﭼﻘﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ، ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﺑﺎﺯﻯ نمیکنه .

6.ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ :ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺷﻬﺮﻳﻮﺭﻯ ﻭ ﻧﺸﮑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺸﻮﻧﻪ.

7.ﻣﻬﺮ :ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﻰ ﻳﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ میخاد .

8.ﺁﺑﺎﻥ :ﺩﻧﻴﺎ هم ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺁﺑﺎﻧﻰ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ

9.ﺁﺫﺭ: ﺁﺫﺭیا ﺁﺭﻭﺯﻳﻰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﻤﻪ ﻥ .

10.ﺩﻯ: ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺩﻯ ﻣﺎﻫﻰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ﻟﮕﺪﻯ ﺑﻪ ﺑﺨﺖ ﺧﻮﺩﺵ میزنه ﮎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭﺳﻠﻰ ﻧﺰﺩه ﺑﻪ ﺣﺮﻳﻔﺎﺵ .

11.ﺑﻬﻤﻦ :ﺑﻬﻤﻦ ﮎ ﻣﺎﻩ ﻧﻴﺲ ﮐﻠﮑﺴﻴﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎﻯ ﺟﺬﺍﺑﻪ ﻭ ﺧﺎﺻﻪ.

12.ﺍﺳﻔﻨﺪ:ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻰ ﻳﻪ ﺍﺳﻔﻨﺪﻯ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﻴﺮ


تو کدومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 21:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره استاتوس زده :همه پسرا مزخرفن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر اسکل ۱ :خیلی باحال بود
پسر اسکل ۲ :با اینکه پسرم ولی باهات موافقم
پسر اسکل ۳ :وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
روی صحبت من بیشتر با اون اسکل عزیز اسکل ۴ هستش
اینو واسه چی share کردی؟ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حالم خـــوب است اما در حالت خنثی به سر میبرم
نـــه خوشحالم ،نـــه ناراحت
افسرده هم نیــــستم
خنثی و بیــخیال
حال این روز هایم را دوست دارم
نگران نیـــستم،دلهره نــدارم
از همه مـــهمتر
درگیر هیــــچکس نیـــستم
بجز یک نفر

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:18
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 15:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل نبند...
بهانه هایش برای رفتن چه بچه گانه بود

چه بیقرار بود زودتر برود
از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بود …
من سوگوار نبودنش نیستم
من شرمسار این همه تحملم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 14:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بابام حسرت زمان باباش را میخورد...
منم حسرت زمان بابام...
اما اگه بچه من بخواد حسرت زمان منو بخوره...
همچین با پشت دست میزنم تو دهنش که نفهمه از کجا خورده
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 21:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 21:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ما ایرانیا وقتی به عشقمون می گیم
دوستت دارم
جمله به حرف میم ختم می شه
و دهن ما بسته میشه :|
ولی این خارجیا وقتی به عشقشون می رسن
می گن :آی لاو یووو
به حرف یو ختم می شه و دهن خود بخود بحالت غنچه در میاد برای بوسه
لامصب همه کاراشون حساب شدست
بعنى یه وضیه.....

دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 21:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه بارم یه پیزنه تو خیابون جلومو گرفت گفت:
پسرم منو از خیابون رد کن می خوام برم اونور
خیلی پیر بود، دلم به حالش سوخت
خیابونم خیلی شلوغ بود همه ماشینا با سرعت می اومدن
منم دستشو گرفتم که ردش کنم ، بردمش وسط خیابون تو لاین سرعت ولش کردم برگشتم
نمی دونم چه بلایی سرش اومد ولی روحش شاد
خیلی پیر بود داشت عذاب می کشید ، من صلاحشو بهتر از خودش میدونستم :|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 21:23
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ