یافتن پست: #همه

AmirAli
AmirAli
بچه:مامان اون آقاروببين كچله!!!! مامان: هيس...ميفهمه بچه: اه...مگه تا حالا نفهميده!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 12:07
+5
behzadsadeghi
behzadsadeghi
من یاد گرفته ام، وقتی بغض میکنم وقتی اشک میریزم منتظر هیچ دستی نباشم.... من یاد گرفته ام که اگر زمین میخورم خودم برخیزم..... من یاد گرفته ام که همه رهگذرند همه حتی تو .......!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 00:20
+5
AmiR
AmiR
هی تو که زندگیم بودیو رفتی

هی تو عشق منی/هی تو عمر منی

هی تو عشق منی نری دلمو بشکنی

زندگیم بودی تو تنهام گذاشتی رفتی

هی تو عشق منی/هی توزندگیمی

بیا که با بودنت این خونه مثل بهشته

هی تو عشق من/هی تو ای همه کسم

دستات تو دسته اونه هو خیالت راحته

وقتی دستت تو دستش بود و بهش میگفتی دوستدارم به فکر منم بودی.................لعنتییییییی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سلامتی همه پسرا ......
یه گروهی از پسرام هستن که :پول خیلی زیادی تو جیبشون نیست ولی یه دنیا معرفت دارن...لباسای خیلی گرون نمیپوشن...خیلی ساده حرف میزنن......قولشون قوله...
...یه دل بزرگ و مهربون دارن...همیشه حامیِ آدمَن توی شرایط بحرانی...
وقتی به کسی علاقه مند میشن سعی میکنن بهترین"" دوست"" براش باشن تا یه"" دوست پسر""... چون نمیخوان آب تو دل طرف تکون بخوره...
یه گوش خوب واسه دوستاشونن اما درداشونو تو خودش میریزنو کم که میارن هی غرغر میکنن..
هروقت تنها میشی اولین کسی که به ذهنت میرسه واسه حرف زدن اونه.... چون بهت ثابت کرده واست یه دوسته فارغ از نیازا و
هرچیزِدیگه ای!
شاید کــــم باشن ولی هنوز هستن , هیچـــــــی فقط سلامتی همشون.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
**ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ: ﺳﮑﻮﺕ ﻳﻪ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻨﻰ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺿﺎﻳﺘﺶ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﮑﺮ میکنه ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﻯ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ .
**اﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﺑﺎﺷﻰ ﮐﻪ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻰ ﺑﺸﻰ .
**خرﺩﺍﺩ :ﺍﺻﻼ ﺣﮑﺎﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩﻳﺎ ﺍﻭﻝ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ .
**ﺗﻴﺮ: ﺍگه ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﻴﺮ ﻣﺎﻫﻴﺎ ﺷﺪﻯ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﻭغو ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻂ ﺑﮑﺶ .
**ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﻳﻪ ﻣﺮﺩﺍﺩﻯ ﻫﺮ ﭼﻘﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ، ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﺑﺎﺯﻯ نمیکنه .
**ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ :ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺷﻬﺮﻳﻮﺭﻯ ﻭ ﻧﺸﮑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺸﻮﻧﻪ.
**ﻣﻬﺮ :ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﻰ ﻳﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ میخاد .
**ﺁﺑﺎﻥ :ﺩﻧﻴﺎ هم ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺁﺑﺎﻧﻰ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ
**ﺁﺫﺭ: ﺁﺫﺭیا ﺁﺭﺯوﻳﻰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﻤﻪ ﻥ .
**ﺩﻯ: ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺩﻯ ﻣﺎﻫﻰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ﻟﮕﺪﻯ ﺑﻪ ﺑﺨﺖ ﺧﻮﺩﺵ میزنه ﮎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭﺳﻠﻰ ﻧﺰﺩه ﺑﻪ ﺣﺮﻳﻔﺎﺵ .
**ﺑﻬﻤﻦ :ﺑﻬﻤﻦ ﮎ ﻣﺎﻩ ﻧﻴﺲ ﮐﻠﮑﺴﻴﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎﻯ ﺟﺬﺍﺑﻪ ﻭ ﺧﺎﺻﻪ.
**ﺍﺳﻔﻨﺪ:ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻰ ﻳﻪ ﺍﺳﻔﻨﺪﻯ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﻴﺮ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میگن تو روز قیامت همه اونایی که میرقصن میرن جهنم به غیر از بندریا... !










چون وقتی دارن میرقصن همش میگن :توبه توبه توبه توبه...! :D




شاید مام نرفتیم اگه خدا قبول کنه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"با دانش گرامری خود کامل کنید"
مزخرف ترین سوالی که تو همه ی امتحانات زبان از اول راهنمایی تا چهارم دبیرستان خودنمایی میکنه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقت پیش یكی از استادهای تعطیلم به خاطر تاخیرم

بدجوری حالمو گرفت.منم كه می دونین حساس!!!

جلسه ی بعدش با چند تا از رفیقام رفتیم جلو نشستیم تا حال

استاد رو خلاصه بگیریم.

وسط كلاس برگشتم می گم:استاد!شرمنده ولی زیپتون بازه

بعدش یه نگاه به من كرد و یه نگاه به شلوارش.رنگش عینهو

لبو شده بود.با تعجب گفت:كو بسته است كه؟

منم با كمال خونسردی جواب دادم:استاد!زیپ شلوارتون نه كه

زیپ كیفتون!!!

با این حرفم كلاس خورد به هم و خلاصه اوضایی بود.اگه

اینهمه هوادار تو كلاس نداشتم حتما تا الان دخلم اومده بود.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:15
+3
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:09
+4
korosh
korosh
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:01
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ