یافتن پست: #همه

بهناز جوجو
بهناز جوجو

وقتي با مشت هايش قلبم را مي شكست... همه ي فکرم به اين بود كه مبادا دستانش زخمي شود...!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 17:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 15:18
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


وقتی که تمام شیرها پاکتی اند ! وقتی همه ی پلنگ ها صورتی اند ! وقتی که دوپینگ پهلوان می سازد ! ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:55
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


به من گفت همه رو ول کن … باید دور همه رو خط بکشی ولی خودش جلوی آینه دور چشمشو خط کشید و رفت سر قرار..


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سیاوش منم نه از پریزادگان


از ایرانم از شهر آزادگان


که ایران بهشت است یا بوستان


همی بوی مشک آید از بوستان


سپندار پاسبان   ایران تو باد


ز خرداد روشن روان تو باد


ندانی که ایران نشست من است


جهان سر به زیر دو دست من است


هنر نزد ایرانیان است و بس


ندادند شیر ژیان را به کس


همه یکدلانند و یزدان شناس


به نیکی ندارند از بد هراس


دریغ است  ایران که ویران شود


کنام پلنگان و شیران شود


همه جای جنگی سواران بدی


نشستن گه شهریاران بدی


چو ایران نباشد تن من مباد


بر این بوم و بر زنده یک تن مباد


همه روی یکسر به جنگ آوریم


جهان بر بد اندیش تنگ آوریم


ز بهر بر و بوم و پیوند خویش


زن و کودک وخرد و فرزند خویش


همه سر به سر تن به کشتن دهیم


از آن به که کشور به دشمن دهیم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ ﮐﻼً ﻓﻘــﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .. :|
ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺩﻋﻮﺍ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﭘﯿﺮﺯﻥ 80 ﺳﺎﻟﻪ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ 4 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﺯﻧﺶ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻗﺮﺍﺿﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻓﻘﺮ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻇﻠﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﮐﻼً ﻫﺮﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻓﻘﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ :|
ﮐﻼ ﺍﻭﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯾﺪ ﺁﯾﺎ ((
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:21
+5
مجری اخبار رو حذف کنن و به جاش آهنگ "همه چی آرومه" رو بزارن بهتره

دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:27
+2
يكي از فانتزيام اينه كه يه پيرمرد پودار تصادف كنه من برسونمش بيمارستان و نجاتش بدم اونم با بچه هاش مشكل داشته باشه تمام زندگيش به نام من بزنه و بميره .وقتي بچه هاش منو پيدا ميكنن كه پولا بگيرن همه چيز بندازم جلوشون بگم برداريد نامردها اوني كه با ارزش بود پدرتون بود


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:18
+3
لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:56
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ