یافتن پست: #همه

xroyal54
xroyal54
تا منزل آدمی سرای دنیاست
کارش همه جرم و کار حق، لطف و عطاست
خوش باش که آن سرا چنین خواهد بود
سالی که نکوست، از بهارش پیداست
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:31
+9
xroyal54
xroyal54
در خاطری که تو هستی
دیگران
محکومند به فراموشی!
این را به همه بگو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:29
+10
*elnaz* *
*elnaz* *
احساس خوبی دارم، همه چیز بالاخره درست می شود، و روزهای طلایی، روزهای روشن، سرانجام از راه می رسند...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كرگدن زورش به همه میرسه میتونه سلطان جنگل بشه هیكلشم خوبه ، ولى خستست میفهمى؟ حوصله نداره
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شعری زیبا از مهرداد اوستا :

وفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدم
شکستی و نشکستم، بُ[!] و نبریدم

اگر ز خلق ملامت، و گر ز کرده ندامت
کشیدم از تو کشیدم، شنیدم از تو شنیدم

کی ام، شکوفه اشکی که در هوای تو هر شب
ز چشم ناله شکفتم، به روی شکوه دویدم

مرا نصیب غم آمد، به شادی همه عالم
چرا که از همه عالم، محبت تو گزیدم

چو شمع خنده نکردی، مگر به روز سیاهم
چو بخت جلوه نکردی، مگر ز موی سپیدم

بجز وفا و عنایت، نماند در همه عالم
ندامتی که نبردم، ملامتی که ندیدم

نبود از تو گریزی چنین که بار غم دل
ز دست شکوه گرفتم، بدوش ناله کشیدم

جوانی ام به سمند شتاب می شد و از پی
چو گرد در قدم او، دویدم و نرسیدم

به روی بخت ز دیده، ز چهر عمر به گردون
گهی چو اشک نشستم، گهی چو رنگ پریدم

وفا نکردی و کردم، بسر نبردی و بردم
ثبات عهد مرا دیدی ای فروغ امیدم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:04
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دلم از نرگس بیمار تو  بیمارتر است
چاره کن  دردکسی کز همه ناچارتر است
من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن
که زمژگان سیاه تونگون سارتر است
گر توام وعده ی دیدار ندادی امشب
پس چرا دیده ی من از همه بیدارتر است
هر گرفتار که در بند تو می نالد زار می برد
حسرت صیدی که گرفتار تر است
عقل پرسید که دشوارتراز مردن چیست
عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است

دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گاه یک سنجاقک


 به تو دل می بندد


 و تو هر روز سحر


 می نشینی لب حوض


 تا بیاید از راه


 از خم پیچک نیلوفرها


 روی موهای سرت بنشیند . . .


 یا که از قطره آب کف دستت بخورد


 گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:20
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

عشق چیست؟ برای همه رجاله ها یک هرزگی یک ولنگاری موقتی است . عشق رجاله ها را باید در تصنیفهای هرزه و فحشا و اصطلاحات رکیک که در عالم مستی و هشیاری تکرار میکنند پیدا کرد .صادق هدایت

دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 20:59
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

پشیمانند کفش هایم که این همه راه را راه آمدند با نیامدن های تو !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 18:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ