یافتن پست: #همه

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی همه چیز خوب است..

میترسم ...

ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهاییـ ـ را دوستـ ـ ـ ـ دارمـ ـ
دیگـ ـر میخواهم تنها بمانم
دیگـ ـر میخواهم دستانمـ در زمستانـ یخـ بزنند و از گرمایـ دستـ کسیـ گرما نگیرد

دیگـ ـر میخاهم در پاییز تنهایی قدم بزنمـ و خشـ خشـ برگـ هارو زیـر پاهامـ حس کنمـ

دیگـ ـر به جای کسـی، به تنهاییـ عشق می ورزم

آخه دلگیرمـ از باهم بودن هاییـ که همهـ شون دوبارهـ ادمـ رو تنها میکنهـ ـ ـ

وجز غم چیـ ـزی برامـون نمـیزارهـ ـ ـ ـ ـ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 21:48
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 21:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی وقتا...

وقتی از همه خیلی خیلی دوری اونقدر هوایی میشی که اگه دست خودت بود چمدون میبستی با
اولین پرواز خودتو میرسوندی به اولین آغوشی که برات بازه...و شاید اگه جرأت میکردی همونجا
روی شونه هاش خودتو از غم دنیا خالی میکردی...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 21:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی دوست خوبی که

مثل خط سفید وسط جاده است,

تکه تکه میشه

ولی بازم پا به پات میاد


به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه . . .

به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه!

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوس دارن . . .

به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :

اون رفیق منه

وقتی باختم گفت :

من رفیقتم . . .


به سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !

آخرشم دق میدن مارو !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 21:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
متاسفانه یه اندیشه بین همه ما هست که میگه اگه کسی را دوست داری همه چیزتا به پاش بریز .که واقعا کار بیهوده ای اگه کسی دوست داشته باشه بدون هیچ چشم داشتی باهات تا آخر خط ادامه میده.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبی که آوای نی تو شنیدم

چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لب چشمه رسیدم

نشانه ای از نی و نغمه ندیدم


تو ای پری کجایی؟ که رخ نمینمایی

از آن بهشت پنهان... دری نمیگشایی

من همه جا پی تو گشته ام

از مه و می نشان گرفته ام

بوی تو را زگل شنیده ام

دامن گل از آن گرفته ام

تو ای پری کجایی؟ که رخ نمینمایی

از آن بهشت پنهان دری نمیگشایی


دل من سر گشته تو.... نفسم آغشته تو......

*****بهزاد ساوانا**** به یاد استاد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 19:49
.:SaRa:.
.:SaRa:.
تا حالا دقت کردین
اگر یک تاریخ برای شما خیلی مهمه
10 روز قبل از اون یادتونه و دقیقا همون روز یادتون میره
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 18:07
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 13:27
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ