یافتن پست: #همه

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست دنیا را ببین... بچه بودیم از آسمان باران می آمد بزرگ شده ایم از چشمهایمان می آید!! بچه بودیم دل درد ها را به هزار ناله می گفتیم همه می فهمیدند بزرگ شده ایم درد دل را به صد زبان به کسی می گوییم ...هیچ کس نمی فهمه

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:35
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

قاصدک غم دارم ، غم آوارگی و دربدری غم تنهایی و خونین جگری قاصدک وای به من همه از خویش مرا می رانند همه دیوانه و دیوانه ترم می خوانند قاصدک دریابم ! روح من عصیان زده و طوفانیست آسمان نگهم بارانیست قاصدک غم دارم غم به اندازه سنگینی عالم دارم قاصدک غم دارم قاصدک دیگر از این پس منم و تنهایی قاصدک حال گریزش دارم می گریزم به جهانی که در آن پستی نیست پستی و مستی و بد مستی نیست میگریزم به جهانی که مرا ناپیداست شاید آن نیز فقط یک رویاست!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:34
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
رواق منتظر چشم من آشیانه تو است

کرم نما و فرود آی که خانه : خانه تو است

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل

لطیفه های عجیب زیر دام و دانه تو است

دلت به وصل گل ای بلبل سر خوش باد

که در چمن همه گلبانگ عاشقانه تو است

علاج ضعف دل ما به لب حوالت کن

که این مفرح یاقوت در خزانه تو است

به تن مقصرم از دولت ملا زمتت

ولی خلاصه جان جان خاک آستانه تو است

من آن نیم که دهم نقد دل به هر شوخی

در خزانه مهر تو و نشانه تو است

تو خود چه لعبتی ای شهسوار شیرین کار

که تو سنی فلک رام تازیانه تو است

چه جای من که بلغزد سپهر شعبده باز

از این حیل که در انبانه بهانه تو است
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 12:05
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام به همه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 09:59
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
کاش میشد به دنیا گفت وایستا میخوام..........

از اول سوار شم.......

{-6-}{-59-}{-6-}{-47-}

اونایی که موافقن یه دسته اروم به افتخار خودشون بزنن

فقط آروم همه خوابن.........{-5-}

{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 02:25
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو

چ تلخه وقتی دنیاتو ب دنیای کسی داری ک دنیاتو نمی فهمه اسارت میشه آزادی...

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 00:45
+8
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شبتون آروم و پرستاره شب بر همه خوش


*   ★     ★  ♡  *    ★     

   ☆   ♡    ★  *  ★   *   ☆★  * 



 ★   *   ☆  ★  ♥  *   ★     ★  

★  * ♡   ☆    
 
   ★   ♥    ☆  *  ★   * ♥  ★

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 00:03
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
همه ی یهویی ها خوبن !
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی دیدن
یهویی دوس داشتن
یهویی عاشق شدن
اما …
امان از یهویی رفتن
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 23:59
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 23:58
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:53
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ