یافتن پست: #همه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره [!] شکن نداره،تو لاین پست گذاشته با چی میاین فیس بوک؟؟¿¿

اینم از کامنتا:

1_باصلوات
2_با توکل بر خداوند و ائمه اطهار
3_با رمز یازهرا
4_با تکیه بر باور های ملی
5_با خطوط حمل و نقل عمومی
6_با عرض پوزش
7_با اجازه بزرگترا
8_با نظر خاص مسئولین
9_با نهایت شرمندگی از اوضاع مملکت
10_با دعای خیر پدر و مادرم
11_با آرزوی موفقیت و بهروزی برای همه
12_با اژانس
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 11:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 18:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻣﺨﺎﻃـــــﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﻴﻪ؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﺑﻪ ﺍﻣﻴﺪ ﭘﻴﻐﺎﻣﺶ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻣﻴﺸﻲ ...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﭘﺴﺘﺶ ﻣﻴﮕﺮﺩﻱ ﺗﺎ ﻻﻳﮑﺶ ﮐﻨﻲ ...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺄﻳﻴﺪﺵ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﭼﻮﻥ "" ﺩﻭﺳﺘـــــﺶ ﺩﺍﺭﻱ ""...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻴﺶ ...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﻛﺴﻴﻪ ﻛﻪ
ﺗﻮ ﻻﻳﻜﺎﺕ ﺍﺳﻤﺶ ﻳﻪ ﺩﺭﺧﺸﺶ ﺧﺎﺻﻲ ﺩﺍﺭﻩ ...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ، ﺧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺻــــــﻪ ...
ﺁﺧﺮﺷﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﺷﻴﮏ ﻭﺧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺹ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 17:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 15:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 15:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروزیه پسره رو دیدم ابروشیطونی!پنکیک زده بودلامصب صورت نبودکه آینه ازهمه مهم تیریپ صورتی زده بود حتی رژشم صورتی بود منم همینجوری باتعجب نگاش میکردم یه دفعه گف چیه خانمممممممممم نگاه میکنی من قصد ازدواج ندارم......................................یعنی نابود شدم@__&
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 23:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون ﺑﺮﺩﻥ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺟﺰ ﺁﺏ ﻣﻌﺪﻧﯽ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ
پس
ﯾﮏ ﺁﺏ ﻣﻌﺪﻧﯽ ﺑﺨﺮﯾﺪ !
ﺟﻠﺪ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑِﮑﻨﯿﺪ !
ﺩﺍﺧﻠﺶ ﻗﺴﻤﺖ ﺳﻔﯿﺪ ﺁﻥ ﺗﻘﻠﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ !
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﭽﺴﺒﺎﻧﯿﺪ!
ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺩﺍﺧﻞ ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺁﺏ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﻧﺼﻔﻪ ﺁﺏ ﺑﺎﺷﻪ ! ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﻤﯽ ﮐﺞ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﻧﻮﺷﺘﻪﻫﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﺸﻪ! ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﺟﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﺏ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ! ﭼﻮﻥ ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ ، ﻗﻄﺮﺍﺕ ﺁﺏ ﺩﺍﺧﻞ ﺩﻭﺭ ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﻭ ﻣﺎﻧﻊ ﺩﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 22:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 22:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جمعه رفتم کوه داد زدم با من ازدواج میکنی ؟ بعــد شنیدم …… بـــــــــــــــــــا مـــــــــــــــــــــــــن ازدواج مــــــــــــــــــــیکنـــــــــــــــــــــــی؟ بــــــا مــــــــــن ازدواج مـــــــــیکنـــــــــــــــی؟ بـــا مــــــن ازدواج مــــیکنـــــــی؟ بـا مــــن ازدواج مـــیکنــی؟ با من ازدواج میکنی؟ بَعدش چون آمادگی ِ این همه خواستگارو با هم نداشتم اومدم پایین که ادامه تحصیل بدم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 19:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه لحظه درد آوریه

اون لحظه که میپرسی : خوبی؟

بغض تو گلوت میپیچه ۵سطر تایپ میکنی ،ولی بعد به جای ارسال همه رو

پاک میکنی ومی نویسی ،خوبم

خوبم مرسی توخوبی؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 18:06

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ