یافتن پست: #همه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﻧﻴﻮﺗﻦ
ﺭﺍﺯ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ!
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺃﺩﻳﺴﻮﻥ
ﭼﺮﺍﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﭼﺮﺍﻍ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺃﻓﻼﻃﻮﻥ
ﭼﺮﺍﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺷﻬﺮ ﻓﺎﺿﻠﻪ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ
ﺍﺳﺖ
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺭﻭﻣﻴﻮ
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺧﺘﻢ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ !
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﮊﻭﻟﻴﻴﺖ
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ ؛
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺘﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ،ﻫﺮﮔﺰ ﻭ
ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺁﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘﺘﺎﻥ
ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ، ﺯﻳﺮﺍ ﺍﻭ ﺯﻧﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻭﺟﻮﺩﺵ ﺩﻳﮕﺮ
ﻫﻴﭻ ﮔﺎﻩ ﺗﻜﺮﺍﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .....
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 13:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/21 - 22:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یه دختر پاک و نجیب رو توی پارک دیدم که با اینکه همه موهاش بیرون بود اما شالش روی کیلیپسش بود تا نامحرم کیلیپسشو نبینه ...
اصن از خوشحالی بغض گلومو گرفته بود که هنوز دخترای خوب و پاکی پیدا میشن..:D:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/21 - 22:19
+2
محمد
محمد


 



عشق چیست؟؟ جز آنكه زن همدمی باشد برای مرد و مرد تكیه گاهی باشد برای زن؟؟؟!!!!



 ینی فهم این یه خطط جمله انقد سخته كه همه تنهایند....!!!!



دیدگاه  •   •   •  1393/03/21 - 08:28
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/03/20 - 12:55]
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 12:33
+1
محمد
محمد


همه چیزهای ازدست رفته یک روزبرمیگردند....امادرست وقتی که یادمیگیریم چطوربدون انهازندگی کنیم.


دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 10:48
+4
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
سلام. من SADAF.SHAHLAI هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 00:06
+6
maryam
maryam

میگن وقتی یه مرد همه چیزش به هم ریخته میشه به یک زن احتیاج داره!! 
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:47
+8
maryam
maryam
دختر چیست؟؟؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
موجودی ست که..
فقط شیطونیاش به همه دنیامی ارزه!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:40
+8
maryam
maryam

همه آرام گرفتند و شـب از نیـمه


گذشــت..


آنـــچه درخــواب نـرفت چــشم منــو



فــکر تــو بـــود....!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 10:54
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ