یافتن پست: #همه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بی هدف به همه جا سر میزنم
دارم واسه عشقم قبر میکنم
داد میزنم با صدای گریون
عشق واسه تو نیست
برو تو نامهربون
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 21:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 20:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 15:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 15:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 22:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سالهای متمادیه برام سواله
.
.
.
.
.
.
.
.
تو که با عشوه گری از همه دل میبری،منو شیدا میکنی
واقعا
چرا نمیرقصی؟
مشکلت دقیقا چیه؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه مخاطب خاص دارن ما هم داریم!!!!!
اونم نه یکی !!!!!
4 تا !!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
اولیش ایرانسله!!!
دومیش 7575 !!!!
سومیشم 8282 !!!!
چهارمیشم Pishvaz !!!!
تازشم دعوامونم نمیشه:)))))
قهرم نمیکنیم :)))
همه هم باهم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم تا کور شود هر آنکه نتوان دید
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:04
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ایرانی و یه ژاپنی با هم رفیق بودن ژاپنی ایرانی رو میبره کنسرت خودشون خواننده میگه جینگ جنونگ ایرانی میپرسه چی گفت:ژاپنی: هوا خوبه عشق زیباست دیدن یار آرزوست دلم اونو میخواد ...ایرانی: توی دو جمله این همه حرف گفت؟
ایرانی ژاپنی رو میبره کنسرت شجریان شجریان میگه: هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاژاپنی میپرسه چی گفت:ایرانی: هیچی هنوز چیزی نگفته
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم اون نیمه ی گمشده ای که همه دنبالشن و اون مخاطب خاصی که همه تو حسرتشن

.

.

.

.

;

منم..

ومن الله توفیق!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 20:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تصادف کنم حافظه ام را از دست بدهم ...

همه دلشان برایم بسوزد و بگویند : "بیچاره"

که کم حرف تر از الان باشم که تو بیایـی به دیدنم

خیره خیـره فقط نگاهت کـنم...!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:09

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ