hadith
تنهایی یعنی . . . زُل بزنی به آی دی روشن طرف و هی بگی لــعنتـی پی ام بده ... بـعد یـارو آف شـه ... !
sahar
چقدر عجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمی یاره تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه تا فریاد نکشی کسی به طرفت بر نمی گرده تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمی یاد و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه .
عسل ایرانی
رفتم میوه فروشی ...خیار کیلویی 1500 تومن ، موز کیلویی 1700 تومن...واقعا کِی خیار فکر میکرد به همچین منزلتی برسه؟ از بین رفتن اختلاف طبقاتی یعنی همین..
امید
چه قدر شعر نوشتیم برای باران/ غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود/ کاش سهراب نمی رفت به این زودی ها/ دل پر از صحبت این شاعر کاشانی بود/ کاش دل ها پر افسانه ی نیما می شد/ و به یادش همه شب ماه چراغانی بود/ دل اگر رفت شبی کاش دعایی بکنیم / راز این شعر همین مصرع پایانی بود/ مریم حیدر زاده
انگار عشق تهران داریا... تا حالا عکس از لوس انجلس .. سان فرانسیسکو.. پاریس یا... دیدی؟؟ اصلا تو همین ایران.. اصفحان و شیراز رو ول کردی چسبیدی به تهران و برج میلادش؟؟؟؟!!
1390/11/18 - 20:22فعلا تهران که توش هستیم بعد جاهای دیگه /وقت زیاده
1390/11/18 - 20:24