یافتن پست: #هیچ

roya
roya
در CARLO
مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم،

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هیچ وقت واسه کسی شاخ نشدم...اما شاخ در آوردم از شاخ شدن بعضیا!!!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:44
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دخـتــَر که باشی


میدونی اَوّلـیـن عِشق زنـدگیـتــ پــِدرتـه !


دختــَر که بـآشی


میدونی مُحکـَم تـَریـن پَنـآهگاه دنیــآ آغــوش گــَرم پـــِدرتـه !


دخـتــَر کـه بـآشی


میـدونـی مــَردانه تـَریـن دستی که مـیتونی تو دستـِـت بگیـری


و دیگـه اَز هیچی نَتــَرسی، دسـتای گَرم وَ مِهــرَبون پـــِدرتـه !


هَر کجای دنیـا هم بــاشی، چه بـاشه چـه نباشه ؛


قَویتریـن فِرشتــه ی نِگهبـان پـــِدرته ...


به سلامتی همشون ....


برا شادی روح باباهایی که دیگه نیستن هم یه صلــوات ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
(▒)(▒)◄!!!...دیدار های ما به بیماری لکنت دچار است...!!!►(▒)(▒)
(▒)
(▒)
(▒)(▒)◄روی ماه تو را خیلی خیلی دور بوسیدم؟!
(▒)(▒)◄نترس...
(▒)(▒)◄نه این کسوف واگیر...
(▒)(▒)◄و نه من ماه
(▒)(▒)◄و نه تو
(▒)(▒)◄هیچکدام صحت نداریم...!
███████████████████████████(▒)(▒)◄آ.ز.ا.د.ه.نیکویی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:58
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به سلامتی دلمون که مثه جیبمون هیچی توش نیست !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخترم می پرسد
بابا
عشق چیست؟
نه از احساسم میگویم
نه فلسفه میبافم
دخترم
این روزها
عشق
یک تختخواب است
یک تو
یک دیگری
و دیگر هیچ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از یه جایی به بعد . . . مرض چک کردن موبایلت خوب میشه
حتی یه وقتایی یادت می ره گوشی داری ,

از یه جایی به بعد . . . دیگه دوس نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه ..

از یه جایی به بعد . . .وقتی کسی بهت می گه دوست دارم
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری ..

از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری حس بی تفاوتی نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی و نه از دوست نداشتن ها ناراحت .

از یه جایی به بعد . . . توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
فقط نگاه می کنی ...

از یه جایی به بعد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آنروز که آفتابگردان ها یادشان رفت بگردند به سمت آفتاب
هنوز باد ساقه ی گندم های سبز را می خشکاند
آنروز که فریاد این سوی پنجره ماند و پیچید دور دستانم
و صدایم آنقدر کدر شد که هیچکس نفهمیدش
به دست های یخ زده ام نوید بهارت را داده ام و به انتظار دیدنت هزار سال مانده ام
آری من به انتظار آمدنت هزار سال مانده ام . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:23
+3
reza
reza
از وقتی هم که شوخی اختراع شد ، دیگه هیچ حرفی تودل کسی نموند !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:03
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
از نظر یک زن
"بی عیب ترین" مرد دنیا پدرشه،
"زن ذلیل ترین" مرد دنیا برادرشه،
"خوش تیپ ترین" مرد دنیا پسرشه،
"مظلوم ترین" مرد دنیا پدر شوهرشه،
"قدر نشناس ترین" مرد دنیا دامادشه،
"خوشبخت ترین" مرد دنیا شوهر خواهرشه،
و "بدترین"مرد دنیا شوهرشه
(روز مرد و پدر رو به همه ی پدران مهربون و همه ی مردایی که در حق هیچ کس نامردی نمی کنن تبریک میگم پایدار باشید) {-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:53
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ