ramin
تهرانیه به پسرش میگه: پسرم هیچ می دونی ناپلئون وقتی به سن تو بود، شاگرد اول کلاسش بود؟... پسر به پدر جواب داد: پدر جان هیچ می دونی که ناپلئون وقتی به سن تو بود، امپراتور بود؟
☺SAEED☻
نه, به من تکیه نکن!
سراغ هیچ برگی را از من نگیر!
من اگر آدرس برگها را می دانستم که حالم پائیزی نبود....
ronak
هیچوقت نفهمیدی اما
مرا به لمس تنت حاجت نبود
تنها گوشه ای از قلبت را میخواستم !!
علـــــــــــــــــی
به رشتیه می گن اسم اعضای خانواده ات را نام ببر می گه ؟امرسان. موبایل. صا ایران. امریکا .میگن چه ربطی داره؟ میگه:والا امرسان عیال بنده است که زیبا جادار مطمعن ... موبایل دختر بزرگمه که هیچ وقت در دسترس نیست ... صا ایران دختر کوچیکمه که هر روز بهتر از دیروزه ... منم که امریکا هستم چون هیچ غلطی نمی تونم بکنم؟
علـــــــــــــــــی
خدایا در این شب*های نزدیک به عید
سرِ هیچ کودکی را گرسنه بربالینش
و حسرت خرید لباس و کفش عید رو بّر دلِ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار
علـــــــــــــــــی
گــــــــفته بودی : یـ ــا تو یا هیچکـــ ـــ ـس!!!!
ولی من ساده انگــــــــــــــــار فراموش کـــرده بودم
که ایـــن روزها هیچـ ــ ــ ـکس هم برای خودش کســـــ ـــیست ...
کسی حتی مــــ ــــ ــــهم تر از
مــــ ـــــــــــــــ ـــــــ ــــــن