یافتن پست: #هیچ

ramin
ramin
تو هم مثل من خود را در آغوش بگیر و بخواب ! هیچ کس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد ! این جمع ، پر ازتنهاییست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:05
+6
ebrahim
ebrahim
دانشجوی عزیز
وقتی سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه!!
دوستاره تو استاد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 16:00
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست
گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست
من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی
این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:00
+5
امیرحسین
امیرحسین
سلامتی اونایی که موبایلشون واسشون هیچ فرقی با ساعت نداره ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:22
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دختره اس ام اس میده به دوست پسرش:من تنهام خونه هم خالیه
پسره جواب میده:قرآن بوخون..صلوات برفس..اَ هیچیوم نترس{-33-}{-1-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:21
+10
ronak
ronak
اسمش را هرچه می خواهی بگذار
به همین سادگی اتفاق می افتد می آید
و توی قـــ ــلــــ ــبـــــ ـت آرام می نشیند
و دیگر هیچکس را نمی بینی
حالا تـــــــ ــــــو
اسمش را هرچه می خواهی بگذار...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 11:51
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
همیشه نزدیک عید که می‌شه دعا می‌کنم که خدایا هیچ مردی رو شرمنده خانوادش نکن،خیلی‌ قضیه سنگینه جدی.یه لحظه فکرش آدم رو می‌کشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:11
+6
ایران، این مرز پر گوهر
در تصاویر حکاکی شده بر سنگ های تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست، هیچکس سوار بر اسب نیست، هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید، هیچکس سرافکنده و شکست خورده نیست، هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست و هیچ تصویر خشنی در آن وجود ندارد. از افتخارهای ما ایرانیان این است که هیچگاه برده داری در ایران مرسوم نبوده است. در بین صدها پیکره تراشیده شده بر سنگ های تخت جمشید حتی یک تصویر برهنه و عریان وجود ندارد.
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/22 - 09:48]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:47
+5
sasan pool
sasan pool
دلم دگر دل نیست
خنجرها زدند بر دلم
نمیدانم با این همه زخم و جای خجر کنم
دگر خنجر نزن دلم جایی برای خنجر خوردن ندارد
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 08:53
+1
مهسا
مهسا
بی هیچ دلیلی “بیادت هستم” تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 05:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ