یافتن پست: #هیچ

*vorojak*
*vorojak*
من گشنمه هیچکس هم خونه نیست غذا هم نداریم....{-38-}
چیکا کنم؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:06
+4
fowkes
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:52
+3
mehdy
mehdy
شیشه ای می شکند یک نفر می پرسد....چرا شیشه شکست؟



مادرمی گوید.....شاید این رفع بلاست!



یک نفرزمزمه کرد...بادسردوحشی مثل یک کودک شیطان آمد.



شیشه ی پنجره رازود شکست.



کاش امشب که دلم مثل آن شیشه ی مغرور شکست عابری خنده کنان می آمد...



تکه ای ازآن رابر می داشت



مرهمی بردل تنگم می شد.......



اما امشب دیدم...



هیچ کس هیچ نگفت غصه ام رانشنید....



از خودم می پرسم آیا ارزش قلب من



ازشیشه ی پنجره هم کمتراست؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:28
+3
mehdy
mehdy
با همه چیز در آمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو
که در انزوا ماندن نه سخت است و نه با ارزش
دکتر علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:21
+3
d.m
d.m
`با`هیچ `با`ر`ا`نی` `رد` `پا`یت `از`كو`چه` `ها`ى` قلبم` پاك` `نمیشو`د
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:10
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی پت و مت که هیچ وقت جلو مشکلات زندگی کم نمیارن.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:52
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن
“حرمت ها شکسته میشود”
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:33
+5
مهسا
مهسا
راستی یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟{-7-}{-36-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 01:31
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
سلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه اما سوار ماشین هیچ پسری نشه!!!!{-49-}
{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 23:36
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
بچه هاااااا داریم نابوود می شیم.............{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
33 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:29
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ