fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
d.m
`با`هیچ `با`ر`ا`نی` `رد` `پا`یت `از`كو`چه` `ها`ى` قلبم` پاك` `نمیشو`د
☺SAEED☻
هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن
“حرمت ها شکسته میشود”


1390/12/23 - 14:09 ( لايک توسط 1 کاربر )