یافتن پست: #هیچ

مهسا
مهسا
این آخر سالی اصلا حس هیچ کاری نیست {-57-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:47
+4
sasan pool
sasan pool
آخرین حرف آخر...
"بی تو هیچ..."

طاقت بی کسی و تاب سفر را دارم


زهله ی شیر و دل درد و خطر را دارم

ولی انگار بدون تو پر از درد و غمم

مگر اینکه دو سه تا عکس تو را بردارم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
افتخار می کنم ایرانیم چون توی ایرانم جشن باستانی داره که هیچ جای دنیا نداره
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1390/12/24 - 21:06]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 21:09
+7
مهسا
مهسا
هیچ چیزی بیشتر از امیدهای نیم بند و نصفه آینده آدم را خراب نمی کندسخت ترین کار در دنیا ترمیم اعتمادیه که از دست رفته ! اعتماد به عشقت ، اعتماد به نفست ، اعتماد به آینده ات
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:41
+5
مهسا
مهسا
باید از بهترین دوست ترسید چونکه هیچ کس روح تورا انقدر عریان ندیده است که جای دقیق زخم ها را بداند…..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:29
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دوستتون دارم ...بی هیچ ملاحظه ای{-41-}{-41-}{-41-}
خدا یارتون....مواظب خودتون باشید....لحظه های خوش برایتان در این 4 شنبه سوری ارزو میکنم{-35-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:22
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی* سوار ماشین هیچ پسری نشه ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:02
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
سلامتیه اون پسری که . . .
۱۰ سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۲۰ سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۳۰ سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه . . .
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت : آخه اونوقتا دستت نمیلرزید . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:45
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اعصاب چیست؟
چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!!!!
توقع چیست؟
چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:12
+7
fowkes
fowkes
الان من چیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ