sasan pool
آخرین حرف آخر...
"بی تو هیچ..."
طاقت بی کسی و تاب سفر را دارم
زهله ی شیر و دل درد و خطر را دارم
ولی انگار بدون تو پر از درد و غمم
مگر اینکه دو سه تا عکس تو را بردارم...
علـــــــــــــــــی
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی* سوار ماشین هیچ پسری نشه ...
علـــــــــــــــــی
سلامتیه اون پسری که . . .
۱۰ سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۲۰ سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۳۰ سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه . . .
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت : آخه اونوقتا دستت نمیلرزید . . .
☺SAEED☻
اعصاب چیست؟
چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!!!!
توقع چیست؟
چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!!!
fowkes
الان من چیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟