sasan pool
پروازِ هیچ پرندهای را
حسرت نمیبرم
وقتی قفس
چشمهای تو باشد !!!
maryam
من هیچیم نیست، حالم خوبه، گول این اشکها رو نباید خورد، میدونی که واسم مهم نیستی، اینا از شادی ان که داری میری از پیشم، بیا اینم عکسات و خاطراتت... بی معرفت تو همه ی دنیای من بودی....
saeed
هیچی بیشتر از این جمله آدم و نمی سوزونه
که همه بهت بگن:
اگه دوست داشت نمی رفت..
میثم خضری
هیچگاه برای شخصی که از دور برایت دست تکون میده دست تکون نده…
چون دراکثـــر مواقع با تو نیست با پشت سریته..
لذا ضایع میشــــــــــی..
تو روحیـه ات تاثیر میذاره حالا بیا و درستش کن…
میثم خضری
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!
sasan pool
هیچکس از ارتفاع نمی ترسد ... همه از سقوط می ترسند
هیچکس از بازی نمی ترسد ... همه از باخت می ترسند
هیچکس از تاریکی نمی ترسد ... همه از آنچه که در آن است می ترسند
هیچکس از جمله ی " من دوستت دارم " نمی ترسد ... همه از واکنش به این جمله می ترسند
امید
مردها و زن ها دست کم در یک مورد اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند!
sasan pool
تو هرچه می خواهی باش ، اما ... آدم باش !!!
چقدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است كه به این مردم،
آسایش و خوشبختی بخشیده است !!!
مگر نمی دانی بزرگ ترین دشمن آدمی فهم اوست؟
پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی.
امروز گرسنگی فكر ، از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است .
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن
چه خواهران جیگری!
1390/12/14 - 23:36بله دیگه چی میشه گفت جای تعجب نداره دانشگاه ازاد دیگه پیش میاد
1390/12/14 - 23:38
1390/12/14 - 23:50chi mige?
1390/12/14 - 23:52