یافتن پست: #هیچ

t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
یکی از مزایای پسر بودن اینه که هرچقد دلت خواس میتونی گریه کنی، آخرش دستتو محکم بمالی به چشمت، هیچچچچی نمیشه! نه ریمیلت پخش میشه نه سایه ات بهم میریزه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:43
+7
mah3a
mah3a
میرن میگردن عقده ایارو جمع میکنن از تو شهر که بیان استادشون کنن استاد!
.....سال پیش یه سوال بهمون دادن سر کلاس گفتن هرکی حلش کنه 2 نمره میگیره 2 نمره!
بعد یه سال به اصطلاح استادو دیدم میگه حل شد میگم نه!میگه سی ساله هیچکس نتونسته حلش کنه سرکار بودید....آخرشم میخنده(عقده دارنا مگه نه؟)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:34
+7
mina
mina
تحقیقات نشان داده که زن ها وقتی لباس میبینند هیجان زده میشوند
و مرد ها وقتی هیچ لباسی نمیبینن
چقدر لامصــب مردا قانع هستن :)))
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:08
+10
mah3a
mah3a
منتظر هیچ دستی در هیچ جاى این دنیا نباش .... اشك هایت را با دست هاى خودت پاك كن ؛ كه همه رهگذرند......!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:41
+8
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بعـــد از تـــو،

جای خالی دلــم،

مثل کفش های سیندرلا،

اندازه هیچ یک از مردمان شهر نشد

حتی به زور. . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:34
+9
mah3a
mah3a
پنجره را باز کن
و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر ...
خوشبختانه
باران ارث پدر هیچکس نیست

... حسین پناهی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:37
+7
ebrahim
ebrahim
نظر یک دانشمند ریاضیدان را درباره زن و مرد پرسیدند...

جواب داد:

اگر زن یا مرد دارای ( اخلاق) باشند، پس مساوی هستند با عدد یک (=1 )
اگر دارای (زیبایی) هم باشند، پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم (=10)
اگر (پول) هم داشته باشند، دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم( =100)
اگر دارای (اصل و نصب) هم باشند، پس سه تا صفر جلوی عدد یک میگذاریم( =1000)

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق)، چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست!
پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:26
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
هیچکس حرف آن ملایی را که می گوید ، « موسیقی حرام است » ،

ولی اصلا نه در عمرش موسیقی شنیده

و نه اگر بشنود می فهمد ، گوش نمی دهد !

ای کسی که می گویی « غنا» حرام است ،

اصلا تو می فهمی « غنا » چیست ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 19:54
+3
mehdi
mehdi
میدونید جمله ی
"اوکی ... بازم دست درد نکنه"
به چه معنیه؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همون مودبانه ی
"خاک تو سرت ... بازم به هیچ دردی نخوردیه"!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 19:39
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ