یافتن پست: #هیچ

☺SAEED☻
☺SAEED☻
مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 14:06
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من رفیقامو هیچوقت نفروختم ، چون اکثرشون دو زار نمی‌‌ارزیدن.!.!.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 13:52
+6
شاهین
شاهین
جنبه+18
.
.
.
یارو داشته باتمام وجود وضو می گرفته بهش میگن چرااینقدرمحکم می گیری؟میگه یه وضویی بگیرم که هیچ گوزی نتونه باطلش کنه!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:53
+4
-2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ای قطار راهت را بگیر و برو ؛نه کوه نای ریختن دارد و نه ریز علی پیرهن اضافی !
دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 09:14
+3
امید
امید
از کسانی که …

ازکسانیکه از من متنفرند سپاس، آنها مرا قوی تر میکنند.
از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم، آنان قلب مرا بزرگتر می کنند.
ازکسانی که مرا ترک میکنند متشکرم، آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.
از کسانی که با من میمانند سپاسگزارم، آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:52
+3
ronak
ronak
بسلامتی پت و مت که هیچوقت جلو مشکلات کم نمیارن!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:47
+8
ali rad
ali rad
آدمیست دیگر

یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد

دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 23:18
+4
ronak
ronak
هَمیـــشه میگفتـــــی : مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم...!!!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم ..!
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:43
+11
mehdi
mehdi

تلخـی الکل به جـون میخـرم , فقـط بخاطر اینکه موقـع خوردنـش بگـم :

میزنـم به سلامتـی کسـی که هیچ وقت نفهمـید چقدر دوستــــــــــــش دارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:06
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
منتظر هیچ دستی در هیچ جاى این دنیا نباش .... اشك هایت را با دست هاى خودت پاك كن ؛ كه همه رهگذرند ... !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:00
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ