☺SAEED☻
مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …
ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است !!!
☺SAEED☻
من رفیقامو هیچوقت نفروختم ، چون اکثرشون دو زار نمیارزیدن.!.!.
شاهین
جنبه+18
.
.
.
یارو داشته باتمام وجود وضو می گرفته بهش میگن چرااینقدرمحکم می گیری؟میگه یه وضویی بگیرم که هیچ گوزی نتونه باطلش کنه!
☺SAEED☻
ای قطار راهت را بگیر و برو ؛نه کوه نای ریختن دارد و نه ریز علی پیرهن اضافی !
دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست
امید
از کسانی که …
ازکسانیکه از من متنفرند سپاس، آنها مرا قوی تر میکنند.
از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم، آنان قلب مرا بزرگتر می کنند.
ازکسانی که مرا ترک میکنند متشکرم، آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.
از کسانی که با من میمانند سپاسگزارم، آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند.
ali rad
آدمیست دیگر
یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد
دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور.
ronak
هَمیـــشه میگفتـــــی : مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم...!!!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم ..!
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار!!!
mehdi
تلخـی الکل به جـون میخـرم , فقـط بخاطر اینکه موقـع خوردنـش بگـم :
میزنـم به سلامتـی کسـی که هیچ وقت نفهمـید چقدر دوستــــــــــــش دارم !!!
☺SAEED☻
منتظر هیچ دستی در هیچ جاى این دنیا نباش .... اشك هایت را با دست هاى خودت پاك كن ؛ كه همه رهگذرند ... !!!
اخه ادم بشون چی بگه؟؟؟؟؟؟....خوب چی میتونم بگم هیچی دیگه.....
1390/12/9 - 19:38vallaaaaaaaaa
1390/12/10 - 00:04