یافتن پست: #هیچ

امید
امید
هیچ وقت به کوچه بن بست ناسزا نگو,رنج بن بست بودن برای کوچه کافیست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:44
+2
ronak
ronak
تنهایی آنجاست که نبودنت،آه هیچ کس را بلند نکند ! . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 01:06
+9
mahyar farid mohammadi
mahyar farid mohammadi
معشوق را در آغوش گیر که هیچ لذتی بالاتر از این کار نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 23:21
+6
مهسا
مهسا
همه ناراحتی ها به یک جمله ختم میشه #ازتو-انتظار-نداشتم....اگه یاد بگیریم هیچ وقت از هیچ کسی هیچ انتظاری نداشته باشیم هیچ چیز مارو ناراحت نمی کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 20:48
+6
mehdy
mehdy
همیشه انقدر ساده نرو و مگذر
لااقل نگاهی به پشت سرت کن...!

شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند...!
و تو... هیچ وقت او را ندیده ای
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:16
+3
mehdy
mehdy
زن : عزیزم ، دنبال چی میگردی ؟
شوهر : هیچی
زن : هیچی !؟
یه ۴ ساعتی هست زل زدی به اون قباله ازدواج مون!
شوهر : دنبال تاریخ انقضا شم !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:28
+5
mehdy
mehdy
یه روز یه اصفهانیه توی یکی از پادگانهای تهران خدمت می کرده . بچه تهرونی ها برای اینکه اونو اذیت بکنند توی غذایش تف می کردند و اون هیچ چی نمی گفت بعد از چند روز تهرونی ها قرار میگزارند که باهاش دوست بشوند اصفهانیه میگه از کی میخواهید با من دوست بشوید میگند از فردا , اصفهانیه هم میگه من هم از فردا نمیشاشم توی سماور
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:18
+5
mehdy
mehdy
ما کسانی که به فکرمان هستند را به گریه می اندازیم
گریه می کنیم برای کسانی که به فکرمان نیستند
و به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برایمان گریه نمی کنند...
این است حقیقت زندگی ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:43
+7
mehdy
mehdy
هیچوقت عشق رو گدایی نكنید
آخه هیچوقت چیز باارزشی به گدا داده نمیشه!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:44
+6
mehdy
mehdy
هیچ وقت از مشکلات زندگی ناراحت نشو
کارگردان همیشه سخت ترین نقش ها را به بهترین بازیگر می دهد.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:37
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ