یافتن پست: #هیچ

امیرحسین
امیرحسین
(رضا عطاران): اگه از من بپرسی که خواب رو بیشتر دوست داری یا بیداری، حتما میگم خواب. خواب یه چیز دیگه است. خیلی خوبه، انگار هم هستی و هم نیستی. این بی فکری و بی وزنی توی خواب رو، که باعث میشه حتی صدای خر و پفت رو هم نشنوی، با هیچ چیز تو دنیا عوض نمیکنم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 01:33
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است

داشتن ِ بعضی ها تنهاترت می کند . . .{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:22
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد . . .{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:19
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
هیچ میدانی ؟

جای “عزیزم غصه نخور” های تو را

دیازپام گرفته است . . .
{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:08
+1
امیرحسین
امیرحسین
دختره افسرده, شکست عشقی خورده, داغون, اصلاً داره می میره...باز معدلش بالای 17 میشه...!
اونوخ من که هیچیم نیست ! با هزار بدبختی و دو هزار دوز و کلک بزوووووووووور میشم 12!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 23:07
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
[!] داشت با خرش فوتبال بازی می کرد بهش گفتند آخه آدم عاقل! کی با خر فوتبال بازی می کنه؟ اونم گفت زیادم خر نیست 2 هیچ جلوه!!
{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:50
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
یه روز یه بابایی پسرش فارغ التحصیل میشه ..هیچی هم بارش نبوده.

زنگ میزنه به پارتیش میگه : دمت گرم واسه پسرم یه شغلی پیدا کن.

پارتیه میگه : میخوای سفیرش کنم؟

باباهه میگه : نه بابا اون خیلی زیاده..

پارتیه میگه : میخوای وزیرش کنم ؟

... ... ... ... باباهه میگه : اوووووووف نه...

پارتیه میگه : میخوای وکیلش کنم ؟

باباهه میگه : نه بابا یه جایی کارمندی چیزیش کن..

پارتیه میگه : شرمنده اون دیگه سواد میخواد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:09
+6
مهسا
مهسا
اگر از بچگی به جای سیگار بهمون میگفتن مسواک ضرر داره، الان هیچکس دندون درد نداشت! همه دور هم جمع میشدیم و یواشکی مسواک میزدیم{-18-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:09
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
گوگل: من صاحب همه چیم

ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم

فیسبوک: من همرو میشناسم

اینترنت: من نباشم شما ها هیچین

برق: زر اضافی نزنید !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:21
+4
امیرحسین
امیرحسین
من هیچوقت یه اشتباهی رو دو بار تکرار نمیکنم! . .

. . ...

. . . .

. .

قشنگ یه 5-6 باری تکرار میکنم تا مطمئن شم ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:07
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ