ॐ SərViiiN ॐ
فقط نفسم از صبح تنگ میشه یهــــــــــــــو!! بعدشم قلبم تیر میکشه!!
خوبم درکل!!!! هیچیم نیست!!!
...
(خود خودم)

در رفاقت
خوبما!!!! هیچیم نیســـــــــــــــت!!! فقط نفسم از صبح تنگ میشه یهــــــــــــــو!! بعدشم قلبم تیر میکشه!!
خوبم درکل!!!! هیچیم نیست!!!
...
(خود خودم)










