یافتن پست: #هیچ

حمید
حمید
در SMS
هموطن عزیز توجه فرمایید : از امروز به بعد
.
.
.
.
.
هر دختری با مانتو کوتاه, موی بلند, ناخن دراز,واه,واه,واه, نه فلفلی, نه قلقلی, نه مرغ زرد کاکلی, هیچکی باهاش رفیق نشه{-50-}{-50-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:58
+5
حمید
حمید
در SMS
رفاقت مثل سنگای کنار ساحل می مونه: اول یکی یکی جمعشون می کنی تو بغلت، بعد یکی یکی پرتشون می کنی توی دریا، اما بعضی وقتا یه سنگایی پیدا می کنی که هیچ وقت دلت نمیاد پرتشون کنی تو عمق دریا...{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:51
+4
مهسا
مهسا
وقتی می‌بینی طرفت دیگه به هیچ‌کدوم از رفتارات اعتراض نمی‌کنه، فکر نکن آدم ایده‌آلی شدی. این زنگ خطره. داره نسبت به تو بی‌تفاوت می‌شه. بفهم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:30
+7
حمید
حمید
در SMS
احساس خوبیه وقتی یه نفردلتنگت میشه ! احساس بهتریه وقتی یه نفرعاشقت میشه ! امابهترین احساس اینه که بدونی یه نفرهیچوقت فراموشت نمیکنه{-37-}{-37-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:28
+2
مهسا
مهسا
«هیچ وقت با یه آدم احمق دهن به دهن نشو. چون کسانی که از بیرون نظاره‌گر این دعوا هستند، احمق‌تر از اونی هستند که بتونن تشخیص بدن حق با توئه یا اون.»{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:22
+6
مهسا
مهسا
هیچ میدانی فرصتی که از آن بهره نمیگیری، آرزوی دیگران است؟!{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:37
+8
مهسا
مهسا
فریب آرامش دروغین دنیا را نخوریم، دنیا هیچگاه بدون طوفان نبوده است. آری، دنیا جای غریبی ست اینجا حتی پسر نوح بودن بی فایده است اگرکه با نوح نباشی …
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:35
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
صندوق آرزویم را میگشایم تا نگویند ازهیچ پراست ، یاد تو افتخاریست در دارایی دلم
{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:01
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
هیچوقت عاشق متفاوت ترین ها نشو، چون همین متفاوت ترین آدما به متفاوت ترین شیوه
قلبت را می شکنند{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:44
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
مردم جوری حرف می زنند که گویی همه چیز را میدانند

اما اگر جرات داشته باشی و سئوالی بپرسی آنها هیچی چیز نمی دانند . . .

(پائولوکوئیلو)
{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:12
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ