یافتن پست: #هیچ

ronak
ronak
میخواستم بگم امیدوارم هیچوقت هیچکس عزیزی رو از دست نده
ولی دیدم حرف بیخودیه! پس میگم :
امیدوارم اگه بعد از 120 سال عزیزی رو از دست دادین
کسی رو بجاش بدست بیارین که مرهم همه ی درداتون باشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:07
+4
saeed
saeed
عشق به هیچ کس تکیه ندارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:05
+3
حمید
حمید
شما هیچ وقت سعی نمی‌کنید چنین کاری انجام دهید! چنین ع[!]ایی به یادماندنی اند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:01
+3
parham
parham
تا حالا جدی به این فکر کرده بودین؟!
شاید این جمعه بیاید وقت تنگ است بچه ها!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:53
+1
نیوشا
نیوشا
سالهاست

در کنار جاده های خستگی

از شکوفه های بی شمار خنده های من

قسمتی به هر کسی رسیده است

پس چرا

هیچ کس

شریک گریه های من نمی شود...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:35
+8
حمید
حمید
در SMS
دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، . چون یه روز به آخرش میرسی . دوستت ندارم به اندازی خورشید، . چون غروب میکنه . دوستت دارم . به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:37
+2
حمید
حمید
اونایی که لایک نمیزنن بخونن
الهی اسب ابی گازتون بگیره. الهی سر جلسه امتحان خودکارتون تموم شه

هیچ کس بهتون نده
الهی تیم مورد علاقتون دقیقه نود و چهار گل بخوره . الهی وقتی منتظر فیلم مورد علاقتون هستید برق بره الهی سر سفره عقد عروس خانوم بهتون جواب نه بده.الهی جلو مدرسه دخترونه بخورید زمین.... {-34-}{-34-}{-34-}{-34-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:16
+1
zahra
zahra
به يه نفر گفتن چه وقتي خيلي ضايع شدي گفت : يه روز دختر خالم بهم زنگ زد گفت: بيا خونه خاليه!! منم خوشحال شدم رفتم. در رو که باز کردم ديدم کسي نيست! دختر خالم گفت: من ميرم تو اتاق تو هم 5 دقيقه ديگه بيا تو!! منم 5 دقيقه بعد رفتم تو ديدم همه ميگن تولد تولد تولدت مبارک. بعد به طرف ميگن خب چه ربطي داشت! ميگه: اخه لخت رفته بودم تو
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 21:18
+7
-2
ronak
ronak
اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن

هیچ جنگی وجود نداشت !

فقط چندتا کشور باهم قهر بودن و حرف نمی‌زدن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:09
+2
ronak
ronak
بابام اومده میگه: میخوای بخوابی؟ -اره. خب الان مسواک زدی؟ - بله. با خمیر دندون زدی؟ - بله. خب خاک تو سرت! میگم چرا؟ - سه تا موقعیت پـَـــ نــه پـَـــ برات جور کردم هیچی نگفتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:07

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ