یافتن پست: #هیچ

ronak
ronak
به سلامتی اونایی که بدون هیچ منتی چه پست قشنگ باشه چه تکراری و ... مشتری ثابت ما هستند و لایک می کنند ♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:39
+6
parham
parham
ببین خانوم ، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پانزده هزار کلمه برای

صحبت کردن استفاده میکنند ولی زنها از سی هزار کلمه . دیدیت ثابت شد شما زنها

بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟ خانم : هیچ هم همچنین چیزی نیست . فوقش ثابت

شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره …! ببخشید چی

گفتی؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:10
+5
parham
parham
چیستان 2:

دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد.( لطفا به شکل زیر نگاه کنید) ما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند( مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم ). شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است.. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:00
+2
parham
parham
هیچ وقت به دود وابسته نشین بچه ها !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 15:07
+6
شاهین
شاهین
الان دلت چقدر پره؟
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:12
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
یعنی هیچکس تا بحال زیرابی نرفته?????????
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 11:38
+1
amirreza
amirreza
می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم.

می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم.

چرا که ما هر دو انسانیم.

>موهاتما گاندی<
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 10:18
+2
amirreza
amirreza
ضعیف هیچگاه نمی تواند ببخشد (چون قدرت تنبیه ندارد) بخشش برای موجود قوی است (تا در عین قدرت تنبیه یا انتقام ببخشد)
>موهاتما گاندی<
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 10:15
+2
حمید
حمید
سربازی راهیست برای آدم کردن پسرها...

اما هیچ راهی برای آدم کردن دخترها وجود نداره!{-33-}{-18-}{-18-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 01:07
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ