یافتن پست: #هیچ

☺SAEED☻
☺SAEED☻
باید از بهترین دوست ترسید! جز او هیچ کس روح تو را آنقدر عریان ندیده است که جای دقیق زخم ها را بداند...!!!
{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 00:56
+5
ali
ali
شب به حیاط می روم
گریه ای سیر می کنم
که دانسته ام چه دوست دارمت
و تو هیچ دوستم نمی داری!
گریه کن
گریه کن ای چشم های من
گریه کن تمامی غم هایت را..
چون گریستنم را دیدی
دستمالم را از من نستان
که غمی چنین بزرگ دارم و
اشک ها دل آسایند...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:58
+2
hamidreza
hamidreza
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
………..▌……..
………./ \……..
هیچکی از جاش تکون نخوره

لايك و بده بیاد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:56
ronak
ronak
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم!
تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون.
و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا دخترای گل جلب می‌کنم:

نارنگی! کجا میری؟
پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌سیگار!
فانتا!گازت تبدیل به گوز شده که بالا پایین میپری!؟
رفتگر!برو 9 شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!!انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
ببخشید آقا شمام میخواین رییس جمهور شین؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:15
+4
hadith
hadith
با همه چیز در آمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو

در انزوا، پاک ماندن نه سخت است ، نه با ارزش
دکتر شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:35
+4
darya
darya
زن پاشو محکمتر روی گاز فشار داد ، باید خودشو سریع میرسوند...... نه!!! صدای برخورد ماشین با سپر گلگیر روبرویی.... ماشین کاملا نو بود و چند روز بیشتر نبود که اونو تحویل گرفته بودند. چطوری باید جریان تصادف و به شوهرش توضیح میداد.... خدایا!!! باید مدارکش رو حاضر میکرد. در حالی که از یه پاکت قهوه ای رنگ بزرگ مدارکش رو بیرون میکشید، تکه کاغذی از توی اون زمین افتاد. روی اون با خطی کلفت و شتاب زده نوشته شده بود: عزیزم در صورت تصادف یادت باشه، که من تو رو دوست دارم نه ماشین رو! زن اروم گرفت و با لبخندی از ماشین پیاده شد. وقتی پیرهنمون با اتو میسوزه ، قشنگترین ظرف کریستالمون میشکنه، دیوارهای خونه خط خطی میشه یادتون باشه هیچکدوم ارزش شکستن دلی رو نداره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:09
+6
darya
darya
*بیل گیتس*

اگرفنّاوری جنرال موتـــورز با سرعتی همســــان فنّاوری كامپیوتر پیشرفت كرده
بود، امروز اتومبیلهایی سوار می‌شدیم كه:

· سرعتشان 22000 مایل بر ساعت بود!

· مصرف بنزین آنها 4 لیتر درهر 1000 مایل بود!!

· بهای آنها 25 دلار بود!!!

*پاسخ جنرال موتورز*

1 - بدون هیچ دلیلی ماشین شما در روز دوبار تصادف می‌كرد!

2 - هردفعه كه خطهای وســط خیابان را ازنو نقاشی می‌كردند شما باید یك ماشین
جدید می‌خ[!]د!

3 - گاه وبیگاه ماشین شما درخیابانها از حركت باز می‌ایستــــاد وشما چاره‌ای
جز استارت(Restart) مجدد نداشتید!

4 - هربار كه جنــــرال موتورز مدل جدیدی را به بازار عرضه می‌كرد خریداران
ماشین باید راننــــدگی را از اول یاد می‌گرفتند چون هیچ یك از عملكردها و
كنترلهای ماشین مانند مدل قبلی نبود!

5 - برای خاموش‌كردن ماشین باید دكمه استارت را می‌زدند!

6 - جنرال موتورز خریداران ماشینهایش را مجبور به خرید نقشه‌های راههایی می‌كرد
كه ممكــــن بود اصلاً به درد راننـــدگان نخورد.

7 - كیسة هــــــوا قبل از بازشدن در هنگام تصادف از شما می‌پرسید:

*Are You Sure ?!*
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:08
+6
ronak
ronak
دخـــتـر:قول میــدی کـــه هیچ وقت دخــتری رو بیشــــتر از مــن دوستـــ نداشــته باشـی ؟
پســـر :مــن دوسـتت دارمــ امـا نمـی تونم همچین قولـــی بدم ...
دخــــتر (درحـــال گریــه) :یعــنی یکــی رو بعــد از مـــن دوست خواهــی داشت؟؟
پســــر (بـــا خنــــده) :دخـــتری کـــه من بعــد از تو دوستـــ خواهمـــ داشتـــ ، تـــــو رو مـــامـــان صـــدا می زنــه ...
سلامتی همه اونایی که عاشقن!!.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:55
+6
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
سلام. من tarane هستم، از اعضای جدید ... :)
14 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:57
+4
ronak
ronak
قبول دارین هیچی زجر آور تر از این نیست یکی کنارت بشینه بـَـــد چایی یا غذا بخوره؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:36
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ