یافتن پست: #هیچ

مهسا
مهسا
هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:29
+7
moein
moein
بچه ها راستی کدام یک از شما رشته تحصیلیتون فنیه؟؟؟
14 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:40
+4
ebrahim
ebrahim
زندگی من شده ریسکی و آرتسیتی،
ویسکی و مارتینی، هیچی گارانتی نی!
اگه قرار فردا من فرتی بمیرم،
باید خنگ باشم دنیا رو جدی بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:37
+6
مهسا
مهسا
آدمهای ساده رو دوست دارم. همان ها که بدی هیچ کس رو باور ندارن. همون ها که برای همه لبخند دارند. همون ها که همیشه هستند، برای همه هستند. آدمهای ساده رو باید مثل یک تابلوی نقاشی زيبا ساعتها تماشا کرد؛ عمرشون کوتاه ست. چون بعضي ها كه نميخوان با اين خصلت زيبا آشنا باشند با خيال زرنگ بودن یا ازشون سوء استفاده می کنن یا زمینشون میزنن یا درس ساده نبودن بهشان می دهد. آدم های ساده را دوست دارم. بوی ناب “آد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:21
+6
parnian
parnian
این روزها همه ناقص الخلقــــــــه هستند!!
هیچ کس دل و دماغ نـــــــــدارد ....{-53-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:55
+6
سحر
سحر
هیچ وقت از کسی که تنهات گذاشته دلگیر نباش

بهش با خنده بگو مرسی که گذاشتی فرصت بهتری داشته باشم... !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:49
+5
parnian
parnian
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮑﻨﻢ،
ﯾﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ
ﺟﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ
ﺩﻟﻢ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﺸﻪ{-60-}{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:21
+5
ronak
ronak
ﺑﻪ ﻏﻀﻨﻔﺮ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺎ ﺳﻮﺋﯿﺲ ﺟﻤﻠﻪ
ﺑﺴﺎﺯ ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﺟﻤﻠﻪ
ﻧﻤﯿﺴﺎﺯﻡ،ﺗﻮ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺳﻮﺋﯿﺲ
ﺗﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﻜﻨﯽ
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 16:56
+6
sepideh
sepideh
از اونجایی كه ما هیچ كسی رو نداریم برا ولنتاین براش كادو بخریم ,
در یك اقدام خداپسندانه برا بالش خودم یك روكش جدید خریدم ...‬ =))
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:35
+6
sepideh
sepideh
بچه که بودم شناسنامه داداشم گم شد .. الان دوازده سال میگذره ولی هیچکس نمیدونه که شناسنامش و گـِـرو گذاشتم تو کلوپ سر کوچه و یه سِگـا گرفتم
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:28
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ