مهسا
تو دست در دست دیگری ...
من در حال نوازش دلی که سخت گرفته است از تو ...
مدام بر او تکرار می کنم که نترس عزیز دل
ان دستها به هیچ کس وفا ندارند ...
امیرحسین
چه تفاوت دارد؟
اگر امروز دلی می سوزد
یا كه فردا دلكی میمیرد
زندگی هیچ است
یك هیـــــچ بزرگ ...
امیرحسین
مَن وَ تو
بَرایِ رِسیدَن به هَم
هیچ چیز کَم نَداریم به غِیر اَز یِک مُعجِزه …!!!
محمد
شعار بزرگ ژاپنیها:
اگر یک نفر می تواند کاری را انجام دهد,
تو هم می توانی آن را انجام دهی.
اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد, تو باید آن را انجام دهی.
نسخه ایرنی این شعار:
اگر کسی می تواند کاری را انجام دهد, اجازه بده آن را انجام دهد.
اگر کسی نمی تواند کاری را انجام دهد,
چرا ما وقتمان را برای آن تلف کنیم؟!