یافتن پست: #هیچ

مهسا
مهسا
سادگی را دوست دارم چون با صداقت است, هیچ دروغی درآن راه ندارد مانند کودکی است که با چشمان معصوم اش به همه نگاه میکند و با معصومیتش هزاران حرف به دنیا میزند ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:13
+4
poria
poria
پسرها ۵ دسته هستند: ‌گروه اول پسرایی هستند که دخترا رو بدبخت میکنن! گروه دوم پسرایی هستند که اشک دخترا رو در میارن! گروه سوم پسرایی هستند که جوون دخترا رو به لبشون میرسونن! گروه چهارم پسرایی هستند که کاری میکنن دخترا روزی ۱۸ بار‌آرزوی مرگ کنن! گروه پنجم پسرایی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 22:51
+4
مهسا
مهسا
به لره میگن: لاشریک لک لبیک یعنی چی؟ میگه : با هیچ لری شراکت نکن حتی سریک خودکار بیک.{-20-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 18:15
+6
مهسا
مهسا
ما اغلب مدتها به درهایی که شادی را برما بسته است نگاه می کنیم ولی هیچ گاه کسی را که برایمان درهای شادی را می گشاید نمی بینیم .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 17:23
+4
zahra
zahra
وقتی کنارمی

جایی برای هیچ شتابی...

مقصد،

همین
حضور من و توست.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:58
+2
sasan pool
sasan pool
کاش میشد از میان قصه رویای تو

هیچگه بیرون نمی آمد دلم

کاش تا انتهای آسمان پر ز رویای تو بود این محفلم

کاش در تاریکی شب های من

نقش رویای تو نوری می کشید

آسمان پر از ستاره میشدو

بر سر تنهاییم خط میکشی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:24
parnian
parnian
مهم نیست بعدا چی میشه !

مـــــــــــ ـــهم اینـــه کـــه دیــگه هیچی مثل قبل نمیشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 14:35
+3
hadith
hadith
دیوانه نمی‌گوید دوستت دارم…
دیوانه می‌رود
تمام دوست داشتن‌ها را به هر جان کندنی که شده،
از هر دری جمع می‌کند
و می‌زند زیر بغلش و می‌ریزد به پای کسی که
هیچوقت قرار نیست بفهمد دوستش دارد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 23:33
+4
ebrahim
ebrahim
به خود راست بگو ، آنگاه توان دروغ گفتن به هیچ کس را نخواهی داشت . (شکسپیر)‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:36
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ