یافتن پست: #هیچ

hadith
hadith
خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری دنیا به آخر می رسد...!!!!!
دنیایت من بودم که به آخر رسیدم ....وتو اکنون هیچ نیستی......!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 00:18
+7
محمد
محمد
سه تا ترک میرن دزدی , صابخونه بیدار میشه و دزدا میرن هر کدوم تو یه گونی قایم میشن!صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه..صدای نون خشک در میاره! به دومی لگد میزنه .. صدای گردو در میاره! به گونی سوم لگد میزنه … هیچ صدایی در نمیاد..دویاره محکمتر لگد میزنه… باز صدا نمیده!؟ دفعه سوم که لگد میزنه [!] با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا ..آرده ، آرد ..آرد صدا نداره ! میفهمی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 22:44
+7
رضا
رضا
نمی نویسم چون میدانم هیچگاه نوشته هایم را نمی خوانی!حرف نمی زنم چون می دانم حرفهایم را نمیفهمی!نگاهت نمی کنم چون تو اصلا نگاهم را نمی بینی!فقط می خندم چون تو در هر صورت میگویی من دیوانه ام!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 20:41
+3
sasan pool
sasan pool
این‌جا دلم برای تو هِی شور می‌زند
از خود مواظبت کن و نگذار هیچ‌وقت...

اخبار گفت شهر شما امن و ناراحت است
من باورم نمی‌شود ، اخبار هیچ‌وقت...

حیفند روزهای جوانی ، نمی‌شوند
این روزها دو مرتبه تکرار هیچ‌وقت

من نیستم بیا و فراموش کن مرا
کی بوده‌ام برات سزاوار؟ ... هیچ‌وقت !

بگذار من شکسته شوم تو صبور باش
جوری بمان همیشه که انگار هیچ‌وقت...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:07
+4
hadith
hadith
چمـدان امیـدمـ را مــے بندمــ یادمــ باشـد خنـده ها و بوســہ هایمـ را جا نگـذارمــ آری مسافــرمــ تا دیار آغــوش ِ تـــــــــو چنـد فرسخــے بیــش نماندهــ کمــے از دلتنگــے دور شده امـــ .. بــے تابـــ نباش کــہ این مقصـد هیچ گاه مبدا نخواهــد شـــد مهمانــے کــہ میزبانــش نـگاه ِ تـو بــاشد دیگـر رفتنــے نیستـــ ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:00
+3
مهسا
مهسا
چشم دیدن چیزهایی که با تو دیده ام

را با هیچ کسی ندارم!

حالا خیابان شلوغ باشد ، پارک و دریا و کوه ، فرقی ندارد ...

درد دارد تنها خیره شدن به جایی،

که قبلا تنها خیره نشده بودی به آن !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:47
+4
مهسا
مهسا
تقصیر من نبودکه با این همه . .

. که با این همه امید قبولی

در امتحان ساده‌ی تو رد شوم

اصلاً نه تو ، نه من!

تقصیر هیچ کس نیست

از خوبی تو بود

که

من


بد

شدم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:54
+5
مهسا
مهسا
هیچ لذتی بالاتر از این نیس که یه تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه و آدم بتونه 2تا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه

خدایا این لذتارو از ما نگیر!!!{-17-}{-7-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:50
+4
ronak
ronak
مرسی كـه هستـی و هستی را رنگ میزنــی

هیچ چیـز از تـو نمیخـواهــم

فقط بـاش ، فقــط بخــــند

فقط راه بــــرو...

نـــــــه !


راه نــرو

میتــرسـم پلك بــزنم

دیگــر نبـاشـی!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:04
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اینجا قلعه تنهایی من است. دیر زمانی است صدای گذر
هیچ پرنده ای سکوت آسمان آن را برهم نزده وهیچ کس
حتی غریبه یا گمشده ای گذارش بدین سرزمین نرسیده.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:47
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ