M 0 R i c A R L0
من هیچ وقت به اینکه تورو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم ... مامانم یاد داده اسباب بازیام و بدم به بد بخت بیچاره ها.....
نیوشا
دانش آموز عزیز، وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !