یافتن پست: #هیچ

sara
sara
هیچی بدتر از این نیست که شب مسواک بزنی،بری تو آشپزخونه یهو هوس کنی چیزی بخوری،چه دوراهیه بدی!!آخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 20:35
+8
پاراگلایدر
پاراگلایدر
این روزها داستانهای محبوبم آنهایی است که هیچ جور روی پرده سینما جای نمی گیرد. انگار آنقدر بزرگ و عمیق است که در هیچ پرده ای ، هیچ فکری، هیچ تخیلی جا نمی گیرد. یک شخصیت مستقل خاص دارد برای خودش. این روزها . فقط کلمه . فقط فکر. نه موسیقی هست نه اشک نه نگاه. فقط این کلماتند که توی ذهنت نقش می بندند تا داستان تو را باز بگویند. داستانی که فقط خاص توی خواننده است. کسی هست بتواند مسخ را بر روی پرده بیاورد؟ کسی هست خشم و هیاهو را بسازد آن طور که فالکنر تو را منقلب می کند؟ اصلا کسی را توان این هست که صد سال تنهایی را بر روی پرده سینما ببیند؟ ولی من هنوز سینما را دوست دارم. هنوز ساعت۵ صبح بیدار می شوم و در شور برنده شدن "جدایی نادر از سیمین" بالا و پایین می پرم و برای پیمان معادی عزیز ذوق می کنم. هنوز موسیقی فیلمهاست که توی ذهنم می ماند و نگاه خاص آن لحظه عاشقی. هنوز دوست دارم داستانهای محبوبم رافیلم کنند و من ببینمشان. هنوز نمی دانم کدامشان بهترند. انگار تنها می دانم باید داستانها را شنید. خواند . دید. انگار این حکایت است که مهم باشد....
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 20:18
+10
mina_z
mina_z
یه بار یه کچل میره آرایشگاه میگه آقا شما سر میزنین؟ همه بر میگردن نگاش میکن و میزنن زیر خنده. مرد آرایشگره میگه بله . چطو مگه؟ میگه هیچی - یه سر هم به ما بزنین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 18:08
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه:وقتی حضرت یونس رفت تو دهن نهنگ همونجا موند و هیچ کاری نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ یه سازمان تاسیس کرد به نام یونس کو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:28
elahe
elahe
حیف نون میره ماشینشو بیمه كنه، مسئول بیمه بهش میگه امیدوارم که هیچوقت از بیمه تون استفاده نكنید، حیف نون هم میگه: امیدوارم تو هم از این پوله خیر نبینی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:34
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
این منم از سر جلسه ی امتحان بلند شدم همه چیز عادیه هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید...فکر کنم امتحانمو خوب دادم... پـَـــ نــه پـَـــ (پوشک دانش آموزان ایزی لایف مخصوص امتحانات)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:32
+1
مهسا
مهسا
تحقیقات دانشمندان اخیرن نشون داده : گذر زمان هیچ چیزی را حل نمی کند شــــایـــد ماست مالی کند !{-7-}{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:18
+4
ronak
ronak
من که هیچ چیز عجیبی تو این عکس نمیبینم.... شما اگه دیدی بگو :-"
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:29
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
در بلند هنگام هیچ نیرویی نمی تواند در برابر فرهنگ و هنر ایستادگی کند . حکیم ارد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:21
+6
ALI SHABAN
ALI SHABAN
هنر خوراک روان و هنرمند آفریننده آن است . بارگاه هنر با هیچ جایگاهی درخور ارزیابی نیست . حکیم ارد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:21
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ