یافتن پست: #هیچ

sasan pool
sasan pool
امروز سراغ عشق خودم میریم من خیلی عشق دارم چی کار کنم دیگه.این بار در مورد دوج چلنجر میگم خدمت دوستان.به دیدگاه توجه کنید + عکس.
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:10
رضا
رضا
حدّ پروازم نگاه توست بالم را نگیر
سهم‌ام از شادی تویی با اخم حالم را نگیر
راه سخت و سبز بودن با تو را آسان نکن‌
جاده‌های پیچ در پیچ شمالم را نگیر
کیستی‌؟ پاسخ نمی‌خواهم بگویی هیچ‌وقت‌
لذّت درگیری حل سؤالم را نگیر
من نشانی دارم از داغ تو روی سینه‌ام‌
با همین بازیچه‌ها سر کن‌، غزالم را نگیر
زندگی تنها به من قدر تو فرصت داده است
بیش از این‌ها خوب باش از من مجالم را نگیر
خسته از یکرنگی‌ام می‌خواهم از حالا به بعد
تا ابد پاییز باشم‌، اعتدالم را نگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 17:41
+1
mahdi
mahdi
یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ ت******یم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:20
رضا
رضا
غم ِ تو، غم ِ من بود غم ِ من، غم ِ تو اگر تو یک شادی با خود نداشتی من خود هیچ نداشتم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 10:51
+2
مهسا
مهسا
خداییش دمـــــــش گرم این نشون میده که هیچ چیز مانع رشـــــــــد خانوما نمیشــــههه{-32-}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 03:25
+5
مهسا
مهسا
به دریا بگو برایت آواز می خواند به نسیم بخند نوازشت می کند چشمکی به ستاره ها بزن خوشبختت می سازند به من اما هیچ چیز نگو نگاهت می کنم و خوشبخت می شوم ...........
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 01:12
+7
مهسا
مهسا
هر دو نابینائیم هم تو که هیچگاه عشقم رو ندیدی هم من که کسی رو جز تو ندیدم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:47
+7
مهسا
مهسا
من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم تو انقدر نخواستی که هیچ چیز از من را ندیدی . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:43
+3
مهسا
مهسا
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت پیش خدا حسرت هیچ بیش و کم نداشت دل از خدا برید و در زمین نشست صدبار عاشق شد و دلش شکست به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:40
+3
مهسا
مهسا
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید: چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟ چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره آری با تو هستم ...! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:08
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ