یافتن پست: #هیچ

عسل ایرانی
عسل ایرانی
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم! تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون. و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا پسرها گل جلب می‌کنم: نارنگی! کجا میری؟ پرتقال! بدو تا نخوردمت! هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟ ته‌سیگار! فانتا! رفتگر!برو 9 شب بیا بابا! چی‌توز موتوری! سن ایچ و دیگر هیچ! لینا توپی!!انقدر جون نده بابا! اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟ بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:19
+4
مهسا
مهسا
سهراب گفتی چشم هارا بایدشست............شستم ولی.......... گفتی جوردیگرباید دید.....................دیدم ولی............ گفتی زیرباران بایدرفت........رفتم ولی.............. او نه چشمان خیسم رادید ونه نگاه دیگرم را......هیچکدام راندید.......... فقط درزیرباران لبخندی زد وبا طعنه گفت: دیوانه باران ندیده
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:25
+1
مهسا
مهسا
تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:25
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
هیچ گاه در برابر فرزند ، همسرتان را بازخواست نکنید . حکیم ارد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:20
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
گر هیچ مرا در دل تو جاست بگو گر هست بگو نیست بگو راست بگو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:19
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:14
+2
rAmin
rAmin
وقتی خدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست. آسمان، چشم آبی خداست، نگران همیشۀ من و تو.{-23-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:37
+3
مهسا
مهسا
حواست باشه : "هیچ کسی نمیتونه یک شبه آدم بشه، ولی آدم های زیادی هستن، که میتونن یک شبه هرز و پست بشن !!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:17
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو پس چرا نیستی پیشم ؟ نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش 2 تا گوش، یه دست باز یه آغوش بیا بگیر قلبمو یادم تورو فراموش، چوب چوب یه گردن، جایی نرو تو بی من دق می کنم میمیرم، اگه دور بشی از من دست دست 2 تا پا ، یاد تو مونده اینجا یادت میاد که گفتی، بی تو نمیرم هیچ جا من ؟ من ؟ یه عاشق ، همون مجنون سابق.....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:09
+2
rAmin
rAmin
خب اینجا مدیر کیه بریم کنتراتی برش داریم بریم مرحله آخر..!!!{-39-}{-11-}{-11-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:27
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ