یافتن پست: #هیچ

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
کاش زندگی شعر بود تا برایش یک دنیا شعر می سرودم تا با آهنگش در خلوت بی کسی هایش هیچوقت تنها نماند کاش زندگی قصه بود تا برایش یک دریا قصه می گفتم تا همسفر با ماهیهای آزاد همیشه اقیانوس خوشبختی را پیدا کند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:07
مهسا
مهسا
دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:01
+1
مهسا
مهسا
چقدر در تاریکی و تنهایی شعر نوشتن خوب است اگر در این ترانه ها فریاد هم بزنم کسی نمی شنود اگر حتی در ناباوریشان بمیرم کسی گریه نمی کند اگر از تو بخواهم که برگردی و بمانی هیچ کس سادگی و خوش خیالی ام را ملامت نمی کند این ترانه ها را دوست دارم که واگویه ای از خلوت و تنهایی من اند حتی اگر تو به ساده بودنشان بخندی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 22:54
+1
elahe
elahe
هیچ گاه از دوست داشتن انصراف نده ، حتی اگه بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت جبران را بده . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 15:27
elahe
elahe
هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 15:17
مهسا
مهسا
هیچ شباهتی به یوسف نبی ندارم نه رسولم نه زیبایم نه عزیز کرده ام نه چشم به راهی دارم فقط در چاه افتاده ام.{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:33
+2
sasan pool
sasan pool
برای اخرین بار خدا نگهدار/برو ولی خاطراتمو نگه دار/برو عزیز گریه نکن دلم میگیر ه/فقط بدون اینجا یکی برات میمیره/بعد از تو عشق دیگه برای من تموم/برو ولی بدون دیگه عمرم تموم/برو فقط فکر نکنی کسی ندارک/هیچ موقعه تنها نمیشم خدا رو دارم/به تو میگم یک کلمه/دوست دارم یک عالمه/برو حرف ات تو گوشم/برو یادت تو دلم/توی چشمام نگاه نکن/دست من و رها نکن/دیگه بسه گریه نکن{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-38-}{-38-}{-38-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 13:20
ALI SHABAN
ALI SHABAN
از کسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاس؛ آنها مرا قویتر میکنند. ** از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم، آنان قلب مرا بزرگتر میکنند. ** ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم، آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست . ** از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگذارم، آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 12:20
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
از کسانیکه با من میمانند سپاسگزارم آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشکرم آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 01:08
+7
gamer
gamer
پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید… چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود: سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت) قلب دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..او
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:52
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ