به سلامتی اون دختری که وقتی تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم داشته باشی... چرخ پراید عشقمم نیستی!!
شیشه ای می شکند .... یک نفر می پرسد : چرا شیشه شکست ؟؟؟ یک نفر می گوید : شاید این رفع بلاست! دیگری میگوید: شیشه ی پنجره را باد شکست. دل من سخت شکست. هیچ کس ، هیچ نگفت. قصه ام را نشنید. از خودم می پرسم ... ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود....؟؟؟
کسانی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسانی که به فکرمون نیستن. و ما به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن. این حقیقت زندگیه. عجیبه ولی حقیقت داره. اگه این رو بفهمی، هیچوقت برای تغییر دیر نیست!!
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
کلاغ و طوطی هر دو زشت آفریده شده اند طوطی اعتراض کرد و زیبا شد اما کلاغ راضی بود به رضای خدا امروز طوطی در قفس است و کلاغ آزاد پشت هر حادثه ای حکمتی است که شاید هرگز متوجه آن نشوی هیچ گاه به خدا نگو چرا
خداییش ایول اگه سوار نشه!!!!
1390/10/26 - 00:13ولی متاسفانه من از اینجور آدما ندیدم (فهمیدی؟)
1390/10/26 - 00:14bale shoma ham hagh dari
1390/10/26 - 00:14هیچی خودش فهمید فکر کنم..
1390/10/26 - 00:23

1390/10/26 - 00:23