یافتن پست: #هیچ

مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی!!{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:10
+5
مهسا
مهسا
من از تجربه های تلخ آموخته ام که هیچ شاخه ای از ساقه جدا نیست ... هیچ ساقه ای از برگ جدا نیست ... برگ از درخت دلخوره، پاییز بهانه ای بیش نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:44
+3
مهسا
مهسا
شیشه ای می شکند .... یک نفر می پرسد : چرا شیشه شکست ؟؟؟ یک نفر می گوید : شاید این رفع بلاست! دیگری میگوید: شیشه ی پنجره را باد شکست. دل من سخت شکست. هیچ کس ، هیچ نگفت. قصه ام را نشنید. از خودم می پرسم ... ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود....؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:17
+3
مهسا
مهسا
به سلامتی اون دختری که حاضر زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه . . {-15-}{-37-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:01
+4
مهسا
مهسا
هیچ وقت خودت را برای کسی شرح نده!!!! کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار ندارد!!! و کسی که تو را دوست ندارد آن را باور نخواهد کرد . . .!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:59
+4
مهسا
مهسا
کسانی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسانی که به فکرمون نیستن. و ما به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن. این حقیقت زندگیه. عجیبه ولی حقیقت داره. اگه این رو بفهمی، هیچوقت برای تغییر دیر نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:40
+2
مهسا
مهسا
من ازکسانی که ترکم می کنند تشکر می کنم آنان مرا قوی تر می کنند و به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+3
مهسا
مهسا
تو به هیچ دردی نمیخوری... این من هستم که هر چقدر بالا بروم و پایین بیایم یک دردی هست که بهش بخورم. انگار دردها فقط مرا نشانه گرفته اند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:27
+4
sasan pool
sasan pool
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:29
+3
مهسا
مهسا
کلاغ و طوطی هر دو زشت آفریده شده اند طوطی اعتراض کرد و زیبا شد اما کلاغ راضی بود به رضای خدا امروز طوطی در قفس است و کلاغ آزاد پشت هر حادثه ای حکمتی است که شاید هرگز متوجه آن نشوی هیچ گاه به خدا نگو چرا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ