یافتن پست: #هیچ

عسل ایرانی
عسل ایرانی
آدمهای ساده را دوســـت دارم
همانها که بدیِ هیچکس را باور ندارند
برای همه لبخند دارند
همانها که بوی نــاب "آدم" می دهند...
ღ.ღ.ღ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:23
+5
mina_z
mina_z
پشت کنکوريه نذر میکنه اگه دانشگاه قبول بشه ،،،ننه اش رو با پای برهنه بفرسته کربلا{-18-}{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 15:59
+4
صنم
صنم
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 15:55
+3
zahra
zahra
آدمهای ساده رو دوست دارم. همان ها که بدی هیچ کس رو باور ندارن. همون ها که برای همه لبخند دارند. همون ها که همیشه هستند، برای همه هستند. آدمهای ساده رو باید مثل یک تابلوی نقاشی زيبا ساعتها تماشا کرد؛ عمرشون کوتاه ست. چون بعضي ها كه نميخوان با اين خصلت زيبا آشنا باشند با خيال زرنگ بودن یا ازشون سوء استفاده می کنن یا زمینشون میزنن یا درس ساده نبودن بهشان می دهد. آدم های ساده را دوست دارم. بوی ناب “آدم” می دهند .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:26
+4
ronak
ronak
دلم که می گیرد کودک می شوم ... کفش هایم تا به تا می شوند ... دستانی می خواهم که آرامم کنند ... مهربوونی که به فکر دلتنگی هایم شود ... و گلویی که بغض امانش را نبرد ... بهانه گیر می شوم ... نق می زنم که این را می خواهم .... که آن را می خواهم ... ولی هیچکس نمی داند ؛ که به جز تو هیــــــــچ نمی خواهم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 12:59
+1
مهسا
مهسا
نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی... به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند... لحظه ها عریانند. به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:19
+3
مهسا
مهسا
هیچ چیز با گذشت زمان ساده تر نمی شود! فقط ما خسته تر می شویم و پذیرش برایمان آسان تر می شود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:14
+3
مهسا
مهسا
چه قدر وحشتناک است که هیچ کس دلش برای من تنگ نشد .حتی او که می پنداشتم جزئی از خودم است . یاد سخن همسایه ام کردم که میگفت : به سایه ها دل نبند ...راست می گفت!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:50
+2
مهسا
مهسا
میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:41
+2
sasan pool
sasan pool
همچیز در مورد کامارو.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:56
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ