یافتن پست: #هیچ

omid
omid
اگر تو نبودی عشق نبود همین طور اصراری برای زندگی اگر تو نبودی زمین یک زیر سیگاری گلی بود جایی.... برای خاموش کردن بی حوصلگی ها اگر تو نبودی من کاملا بیکار بودم هیچ کاری در این دنیا ندارم جز دوست داشتن تو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:47
+4
مهسا
مهسا
برهنه می آئیم برهنه می بوسیم برهنه می میریم ... با این همه عریانی هنوز قلب هیچکس پیدا نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:27
+3
مهسا
مهسا
حضور هیچکس در زندگی‌ ما اتفاقی‌ نیست ، خداوند در هر حضور رازی‌ را برای تکامل ما پنهان کرده است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:26
+3
ronak
ronak
به غضنفر میگن عجب مملکت خر تو خری داریم میگه آره بابا من 3 بار رفتم سربازی هیچکی نفهمید!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:50
+7
gamer
gamer
دفترچه خاطرات غضنفر: خیلی فقیر بودیم ،هیچ پولی نداشتیم ، مادرم قادر به زاییدن من نبود ، در یک شب آفتابی خاله ام مرا زایی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:48
+1
sasan pool
sasan pool
در وفا هیچ کس استاد نیست ، ولی در بی وفائی همه استادن چطوری استاد !؟ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:39
gamer
gamer
[!] بعنوان مهندس کامپیوتر استخدام میشه! آخر وقت روز اول رییس رفت ازش پرسید: خُب، امروز چه کردی؟ [!] گفت: هیچی؛ کلیدهای کیبورد نامرتب بود، بترتیب الفبا چیدمشون!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:38
+2
gamer
gamer
چه دعا بهتر از این: گریه ات از سر شوق خنده ات از ته قلب، نشود هیچ غروبت غمناک
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 11:50
ronak
ronak
قلم شکست از بس مشق کردم نگاهت را .!! اشکم در آمد ... از بس خیره شدم به باد ... این جا هیچ کس نمیداند که من در پی صدایی آواره شدم فقط صدایت مانده در خاطرم ... من صدایت را مشق می کنم ..!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 02:41
+4
ronak
ronak
مهم نیست ... که... بعد چی میشه ! مهم اینه که... دیگه هیچی مثل قبل نمیشه ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 02:40
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ