یافتن پست: #هیچ

مهسا
مهسا
آیا از رابطه دو چشم باهم آگاهی دارید؟ هیچ گاه یکدیگر را نمی بینند با هم مژه میزنند با هم حرکت میکنند با هم اشک میریزنند باهم می بینند با هم می خوابند با ارتباط عمیق با هم شراکت دارند ولی وقتی یک زن را می بینند یکی چشمک میزنه و دیگری نمیزنه ! ................................. نتیجه اخلاقی قضیه: زنها توانائی قطع هر ارتباطی را دارند{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:51
+3
مهسا
مهسا
هیچ وقت نگو رسیدم ته خط...."اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط"....یادت بیار که معلم کلاس اولت گفت:نقطه سر خط.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:29
+1
سیمین
سیمین
این عشق برای من هیچ نداشت ، اما گلهای بالشم را "باغبان " خوبی بود اشک های هر شب من .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:06
+3
hadith
hadith
مهم نیست که بعد چی میشه... مهم اینه که دیگه هیچی مثل قبل نمیشه...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:38
+6
مهسا
مهسا
همیشه رفتن بهترین نیست همیشه ماندن آن حضور ناب نیست گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست. دلتنگم ؟ باشد. او را نمی بینم ... باشد. اصل درست این است که عزیز من در خانه ی دل من جای دارد چه او باور کند یا نکند .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:08
+2
gamer
gamer
دستانم بوی گل می داد مرا به جرم چیدن گل محکوم کردن ، اما هیچکس فکر نکرد شاید من گلی کاشته باشم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:34
+1
sasan pool
sasan pool
دوستان من می خوام از بچگی هام براتون بگم.بچه که بودم خیلی شر بودم از سه تا مهد کودک من و اخراج کردن.در این دوران دست مستخدم مهد کودک شکستم از بچه ها خوراکی هاشون با زور و کتک می گرفت.سال اول دبستان با مداد نوک تیز زدم توی سر بغل دستیم سرش یک بخیه خورد.سال پنجم دبستان از مدرسه در رفت .توی کوچه هم هیچ کس از دست من آسایش نداشت.مادرم میگه من 30 سال معلم بودم پیر نشدم بزرگ کردن تو من و پیر کرد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:19
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستان من ، عزیزان و کاربران گرامی ،ازتون می خوام در این گروه پست پزارید هیچی نمی شه بخدا :) :) :) :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:47
+1
مهسا
مهسا
یادتان باشد که زمان شما محدود است، پس زمانتان را با زندگی کردن تو زندگی بقیه هدر ندهید. هیچ وقت توی دام غم و غصه نیافتید و هیچ وقت نگذارید که هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش کند. و از همه مهمتر این که شجاعت این را داشته باشید که از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی کنید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:40
+2
مهسا
مهسا
اگر سهمی از فردا داشتم... که هیچ....... اما اگر فردا سهم من نبود... به یاد این همه سادگی... یک یادش بخیر ساده... از سهم خودت برایم کنار بگذار... تا لااقل تلافی کرده باشی... ............امروزی را... که... تمام سهمم را برای دلتنگیت کنار گذاشت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ