یافتن پست: #وقتی

شاهین
شاهین
پدری دست بر شانه ی پسر گذاشت و از او پرسید : فکر می کنی ، تو می توانی مرا بزنی یا من تو را ؟
پسر جواب داد : من می زنم ........
پدر ناباورانه دوباره سئوال را تکرار کرد ، ولی باز همان جواب را شنید ..........
پدر با ناراحتی از کنار پسر رد شد ، بعد از چند قدم دوباره سئوال را تکرار کرد ، تا شاید جواب بهتری بشنود .
پسرم ، من می زنم یا تو ؟
این بار پسر جواب داد : شما می زنی !
پدر با تعجب گفت : پس چرا دوباره اول این را نگفتی ؟
پسر جواب داد : تا وقتی دست شما روی شانه ام بود ، عالم را حریف بودم ولی وقتی دستت را از شانه ام کشیدی ، توانم را با خود برد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:25
+5
sepideh
sepideh
‫همیشه سراشیبی زندگی وقتی اتفاق می افته که تو قشنگ ترین موقعیتی !!‬ :|:|:|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:39
+3
sepideh
sepideh
‫از برادران یوسف پرسیدن وقتی یوسف را در چاه انداختین چه گفت : گـُــفــت شــِـلــپ !‬ =))
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:30
+3
ronak
ronak
من زنم
وفتی خسته ام
وقـتـی کلافه ام
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگیها
زورم به تنها چیزی که می رسد
این بغض لعنتیست!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:53
+7
iraj
iraj
ایرادات دختر ها (البته همه دخترا این جوری نیستن ولی خوب %90 همین جورین )

1-بیش از اندازه ناز و عشوه دارن

2-همیشه می خوان با زیبایی خودشون پسرا رو میخکوب کنند

3-همه چی رو می خوان ولی میگن نمی خواهیم ( مخصوصا در رابطه دوستی با پسرها)

4-بدون آرایش بیرون نمیرن ( حتی برای یه نون خریدن )

5-هروقت بیرون از خونه میرن فکر می کنند یکی منتظرشونه

6-همیشه دوست دارند پسرا دنبالشون راه بی افتن

7-پسری رو که دوست دارند بیشتر اذیت می کنند

8-خودشون ایجاد یه دوستی رو با اشاره و نگاه درست می کنند تا پسره بهشون میگه بیا دوست شیم میکشن کنار

9-همیشه تو رویاهاشون یه پسر قرار داره( همیشه فکر میکنه بالاخره بهش میرسه )

10-همیشه هر پسری رو می بینن فکر می کنن پسره می خواد باهاشون ازدواج کنه

11-خیلی صحبت میکنند (وقتی با تلفن صحبت می کنند شارژ تلفن رو خالی میکنند )
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:16
+11
mah3a
mah3a
میگن تو بهشت ، وقتی به یه پسری نگاه رومانتیک کنی ، روت موزیک پخش میشه...
:)
{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-23-}{-35-}{-35-}{-35-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-42-}{-42-}{-42-}
{-44-}{-44-}{-44-}{-44-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:54
+7
mah3a
mah3a
دقت کردین وقتی تو تاکسی نشستیم جایی که می خوایم پیاده شیم دقیقا 50 متر جلوترش یکی دیگه میگه آقا پیاده میشم ؟؟ بعد شما مجبوری اون 50 متر رو پیاده بری وگرنه راننده نق میزنه !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:56
+7
عسل ایرانی
عسل ایرانی
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه ... ؟
خنده و گریه . . . . !
به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن
اون بهترین لحظه ی زندگی...
خوشم آمد · · 9 دقیقه پ
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:49
+5
mehdi
mehdi
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم که.... وقتی سراغش را می گیرند... شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:51
+9
امیرحسین
امیرحسین
وقتی از کسی عصبانی باشیم دوست داریم بدریمش ولی وقتی د[!]مش............
نمیدونم شاید حقش نیست !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:40 توسط Mobile
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ