یافتن پست: #وقتی

sasan pool
sasan pool
وقتی نیستی یه خونه صدای تو
با خودم حرف میزنم به جای تو
هی قدم میزنمو اشک میریزم
نمیدونی پر غصه م عزیزم

میشینم سر روی زانو میذارم
به خدا دیگه دارم کم میارم
واسه من نذاشتی هیچ نشونه ای
تازه فهمیدم چقدر دیوونه ای

فکر میکردم میشه بود ازت جدا
منو از رو بردی برگردُ بیا
نمیدونی الان دارم چی میکشم
فکر نمیکردم که دلتنگت بشم

فکر میکردم میشه بود ازت جدا
منو از رو بردی برگرد ُ بیا
نمیدونی الان دارم چی میکشم
فکر نمیکردم که دلتنگت بشم

غم غربت داره این اتاق من
نذار گریه باز بیاد سراغ من
تا نمردم تنها توی خونمون
عزیزم خودتو زودتر برسون
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:05
+1
mah3a
mah3a
حترامت واجبه خان دایی ، اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم نمیاد ،کی واسم قده

یه نخود مردونوگی رو کرد که من واسش یه خروار رو کنم ، این دنیا همیشه برای من کلک بوده و نا مردی ،

به هر کی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو این جیگرم ، دیدم یه فرمون که میتونست یه محلی

رو جابه جا کنه ، وقتی زجرش میدادن ، میرفت عرق میخوردو عربده میکشید ، دیوارها تکون میخوردن و، هر چی نامرد بود ای نوهوو

موش تو سوراخ قائم میشدن ، چییییییی شوووووود ؟

رفت زیارت و گذاشت کنار،مثل یه مرد شورو کرد کاسبی کردنو پوله حلال خوردن، اما مگه گذاشتن؟

این نظامه روزگاره، یعنی این روزگاره خان دائی ، نزنی!! میز[!] !

حالا داش فرمون گجاسسست ، اون فاطی که تو این دنیا آزارش به یه مورچه هم نرسیده بود گجاسسسست؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 10:37
+5
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 01:01
+4
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
وقتی مو توی غذا باشه ، فرقی نمیکنه مژه ی دلبر باشه ، یا سیبیل اکبر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:43
+5
benyamin
benyamin
انسان اولیه وقتی از سر کارش برمیگرده خونه تصمیم می[!]ه بره دوش بگیره به زنش میگه پس لباسهای من کو ؟
زن : امروز تلویزون برنامه اشپزی داشت باهاش دلمه برگ مو درست کردم ! {-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:18
+5
mah3a
mah3a
bah bah....in az dahane 1 marde,,,,bekho0oniiiid.....
وقتی میبینین خانومتون یا دوست دخترتون ناراحته و میرید بهش میگین: چی شده عزیزم؟؟؟
و اون در جواب شا میگه: دیـــــــــــــــــــگه چی میخواستی بشه....؟؟؟

بدانید و آگاه باشید دهـــــــــــــــنتون سرویسه!!!!
دهنم بــــــــــــــــــــــــــــــــارها سرویس شده که میگمااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:12
+4
امیرحسین
امیرحسین
گیریم که سلام....!
به فرض که حالت را بپرسم!
سراغت را بگیرم..
بودنت را گدایی کنم..
چه فرقی میکند؟!
وقتی آنگونه هستی که
نباید باشی...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:53
+4
mah3a
mah3a
هر چی بیشتر از واقعیت فرار کنی

وقتی واقعیت بهت می‌رسه

خسته‌ای !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:44
+3
gha3m
gha3m
میدونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست... میدونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست... تا وقتی بی تو بارون توی کوچه ها میباره ... میدونم تنهایی منو تنها نمیزاره....{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:29
+2
شاهین
شاهین
تا حالا دقت کردین وقتی برف سنگین میاد بچه های پایین شهر بیل و پارو بر میدارن میرن پشت بوم بچه مایه دارها چوب اسکی بر میدارن میرن پیست ؟ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ