یافتن پست: #وقتی

mah3a
mah3a
در این روزهای زمستان یک استکان چای داغ مهمان منی.

کنار پنجره بخار گرفته دلت وقتی تنهایی،نوش جان کن.

چای رفاقت من، همیشه تازه دم است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:55
+4
mah3a
mah3a
دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه! وقتی نوجوان هستیم

میگن نوجوانه، نمیفهمه !! وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه!!! وقتی بزرگ

میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه !!!! وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست،

نمیفهمه !!!!! فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:46
+2
نیوشا
نیوشا
چه قدر سخته به اونی که دوستش داری پر و بال بدی اما وقتی پرواز را یاد گرفت ،با تــــــــــو نـــپــــــــــــره ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:16
+9
ali
ali
دوستان عزیز توجه بفرمایین

وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین

کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:08
ali
ali
دانشجوی عزیز

وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم

چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !

دوستدار تو

استاد !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:07
+1
mah3a
mah3a
گاهی انسان بودن زیاد سخت نیست

کمی صبر و حوصله است پشت چراغ قرمز / وقتی ماشین جلویی ات خراب می شود ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:46
+2
mah3a
mah3a
رفتم دستشویی پارک. تا تو دستشویی نشستم از دستشویی کناری صدایی شنیدم که گفت:
سلام حالت خوبه؟

من اصلاً عادت ندارم که تو دستشویی هر کی رو که پیدا کردم شروع کنم به حرف زدن باهاش، اما نمی دونم اون روز چِم شده بود که پاسخ واقعاً خجالت آوری دادم:

حالم خیلی خیلی توپه.

بعدش اون آقاهه پرسید:

خوب چه خبر؟ چه کار می خوای بکنی؟

با خودم گفتم، این دیگه چه سؤالی بود؟ اون موقع فکرم عجیب ریخت به هم، برای همین گفتم؛

اُه من هم مثل خودت فقط داشتم از این جا رد می شدم...

وقتی سؤال بعدیشو شنیدم، دیدم که اوضاع داره یه جورایی ناجور می شه، به هر ترفندی بود خواستم سریع قضیه رو تموم کنم:

من می‌تونم بیام طرفای تو؟

آره سؤال یه کمی برام سنگین بود. با خودم فکر کردم که اگه مؤدب باشم و با حفظ احترام صحبتمون رو تموم کنم، مناسب تره، بخاطر همین بهش گفتم:

نه، الآن یه کم سرم شلوغه!

یک دفعه صدای عصبی فردی رو شنیدم که گفت:

ببین، من بعداً باهات تماس می گیرم. یه احمقی از دستشویی بغلی همش داره به همه سؤال های من جواب می ده!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:16
+6
saeed
saeed
ســیلی واقعیت رو درســت وقتی می خوری که ؛ وســط زیباترین رویا هســتی ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:03
+5
mah3a
mah3a
نزدیک میشم ، وقتی حواست نیست
اونقدر که مرزی جز لباست نیست
از پشت سر چشماتُ میگیرم
بگو کیمَ ، وگرنه میمیرم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:00
+5
mah3a
mah3a
وقتی زنی به شوهرش میگوید: عزیزم ، من به تو کاملا اعتماد دارم یعنی: . . .
در طی هفته گذشته ، موبایلت ، جیبت ، کیفت و ده تا گردش آخر حساب بانکیت چک شده و مورد مشکوکی دیده نشده!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:39
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ