حمید
یارو رو داشتن به جرم قتل زنش مــحاکمــه مــی کردن. دادستان مــی گه : سنگدل تو وقتی داشتی زنت رو مــی کشتی ندای وجدانت رو نشنیدی؟! طرف مــیگه: نه والله! بس که این زنیکه جیغ و داد مــیکرد مــگه مــی ذاشت مــا چیزی بشنویمــ؟!!
امید
غریب است دوست داشتن و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن.....
وقتی میدانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد و نفس و صدا و نگاهمان در روح و جانش یشه دوانده به بازیش میگیریم و
هر چه او عاشق تر
ما سرخوش تر
هر چه او دلنازکتر
ما بی رحم تر
تقصیر ما نیست:تمامی قصه های عاشقانه اینگونه به گوشمان خوانده شده اند!
vahid lahiji
When you were born, you were crying
And everyone around you was smiling
Live your life so at the end
You’re the one who is smiling and everyone
Around you is crying
وقتی که به دنیا آمدی، تو گریه می کردی
و اطرافیانت لبخند به لب داشتند
آنگونه باش که در پایان زندگی
تو تنها کسی باشی که لبخند بر لب داری
و اطرافیانت گریه می کنند
حمید
یادته یه روز بهم گفتی : هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که
نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده ... گفتم : اگه بارون نبود چی
؟ گفتی : اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش می گیره ... گفتم :
یه خواهش دارم . وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار .
گفتی : به چشم ... حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی
باره ... تو هم اون دور دورا ایستادی
M 0 R i c A R L0
ma dg berim bekhaaaabim...masalan mikham sobe zod beram koh....shabe hamegi bekheeeeeeeeyrrrrr....doseton midaraaaaaam
Hossein Behzadi
بعضی حرفا رو نمیشه گفت باید خورد... ولی بعضی حرفا رو نه می شه گفت نه میشه خورد می مونه سر دل! ... میشه دل تنگ! میشه بغض! میشه سکوت! میشه همون وقتی که خودتم نمیدونی چه مرگته