یافتن پست: #وقتی

ronak
ronak
یـــارو دو ترم رفته کلاس زبان بعد وقتی داره حرف میزنه
وسط حرفش یهو قفل میکنه
میگه: آمممم فارسیشو یادم رفته

همچی بزنی ب[!]...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 16:47
+4
sepideh
sepideh
بودن یا نبودن مساله‌ای نیست ! مساله اینه که وقتی هستی رو اعصاب نباشی !!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:43
+4
sepideh
sepideh
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻦ ﺗﺎﻡ ﻭ ﺟﺮﯼ ﺗﻤﺎﻡ
ﻣﺪﺕ ﻟﺨﺖ ﺑﻮﺩﻥ،ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻓﺘﻦ ﻟﺐ
ﺳﺎﺣﻞ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﭘﺎﺷﻮﻥ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ؟ =))=))=))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:40
+4
parnian
parnian
وقتی که گفتی : " من رو فراموش کن " , داشتم سعی می کردم به خاطر بیارم تو کی هستی !{-2-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:55
+5
امید
امید
نه : شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را، به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر میتوانی شکر گذار باشی

ده : به چیزی که گذشت غم نخور، به آنچه پس از آن آمد لبخند بزن

یازده : همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند، با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش به کسی که تو را آزرده، دوباره اعتماد نکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:54
+3
امید
امید
پنج : بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید

شش : هرگز لبخند را ترک نکن، حتی وقتی ناراحتی چون هر کس ممکن است عاشق لبخند تو شود

هفت : تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی

هشت : هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند، نگذران
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:53
+4
mohsen
mohsen
تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:42
+4
sepideh
sepideh
در مقابل تقدير خداوند مثل کودکی يکساله باش که وقتی او را به هوا می اندازی می خندد ، چون ايمان دارد که تو او را خواهی گرفت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:36
+6
sepideh
sepideh
غصه مــــرا خورد... وقتی دیدم دست به سینه ایستادی...! ... ... تمام راه را برای اغوشــــــت دویـــــــــده بودم .........‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:01
+3
sepideh
sepideh
حکایت ما آدما...حکایت کفشاییه که اگر جفت نباشند...هر کدومشون هر چقدر شیک باشند...هر چقدر هم نو باشند...تا همیشه لنگه به لنگه اند...کاش:خدا وقتی آدمهارو می آفرید جفت هر کس رو باهاش می آفرید...تا این همه آدمهای لنگه به لنگه زیر این سقفها ...به اجبار خودشون رو جفت نشون نمیدادند.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ