sepideh
بودن یا نبودن مسالهای نیست ! مساله اینه که وقتی هستی رو اعصاب نباشی !!
امید
نه : شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را، به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر میتوانی شکر گذار باشی
ده : به چیزی که گذشت غم نخور، به آنچه پس از آن آمد لبخند بزن
یازده : همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند، با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش به کسی که تو را آزرده، دوباره اعتماد نکنی
امید
پنج : بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید
شش : هرگز لبخند را ترک نکن، حتی وقتی ناراحتی چون هر کس ممکن است عاشق لبخند تو شود
هفت : تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی
هشت : هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند، نگذران
mohsen
تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم.
sepideh
در مقابل تقدير خداوند مثل کودکی يکساله باش که وقتی او را به هوا می اندازی می خندد ، چون ايمان دارد که تو او را خواهی گرفت
sepideh
غصه مــــرا خورد... وقتی دیدم دست به سینه ایستادی...! ... ... تمام راه را برای اغوشــــــت دویـــــــــده بودم .........
sepideh
حکایت ما آدما...حکایت کفشاییه که اگر جفت نباشند...هر کدومشون هر چقدر شیک باشند...هر چقدر هم نو باشند...تا همیشه لنگه به لنگه اند...کاش:خدا وقتی آدمهارو می آفرید جفت هر کس رو باهاش می آفرید...تا این همه آدمهای لنگه به لنگه زیر این سقفها ...به اجبار خودشون رو جفت نشون نمیدادند.