یافتن پست: #وقتی

امید
امید
وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم که گاهی

هرگز نرسیدن بهتر است از دیر رسیدن . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 12:27
+2
پاراگلایدر
پاراگلایدر
"من عشق هستم" I am Love داستان عشق بدون پیش شرط است و تقابلش با خانواده. گرچه داستان تکراری است ولی وقتی داستانی دائم تکرار می شود در دنیای واقعی، دنیای تخیلی چاره ای ندارد جز اینکه دوباره و دوباره سوال را تکرار کند؟ عشق و خانواده چقدر به هم ربط دارند؟ حالا دیگر دنیای تخیلی به قصه های عاشق شدنها کاری ندارد. حالا دیگر رومئو و ژولیت ها بی دردسر تر از گذشته ها به هم می رسند. موضوع این روزها عاشق ما
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 03:19
+2
hadith
hadith
یک دوست واقعی کسی هست که
وقتی زمین میخوردی، میاد و دستت رو میگیره و از زمین بلندت میکنه
البته بعد از اینکه خندیدنش تموم شد !{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 01:08
+6
moein
moein
سه تا تهرونی رفته بودن اصفهان به قصد این که اصفهانی ها رو دست بیاندازند.
یه هفته سعی کردن ولی نتونستند. روز آخر وقتی داشتند بر می گشتن تهران، کنار یه توالت عمومی که چند تا اصفهانی هم نزدیکش ایستاده بودن توقف کردند.
یکیشون گفت: اکبر! ما یه بدهی هم به این اصفهانی ها داریم، بدیم و بریم...
رفت توی توالت و... اومد بیرون و همین طور که داشت لباسش رو مرتب می کرد گفت: ما بدهی مون رو دادیم.
یکی از اصفهانی
5 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:09
+4
ebrahim
ebrahim
خیلی دوست دارم وقتی عصبانی میشم ، مثل تو فیلما بزنم آینه رو بشکونم D:
ولی نمیشه !!
بابام پارم میکنه =))))
14 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:09
+5
parnian
parnian
وقتی‌ از پشت یکی‌ رو پخخخ میکنی‌، از ترس می‌چسبه به سقف، چقدر حال میده :))) ولی‌ یکی‌ میاد مارو پخخخ می‌کنه، میخوای از سقف آویزونش کنی‌، جوری که خون به مغزش نرسه بمیره؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:30
+7
parnian
parnian
دقت کردین وقتی حتی نیم کیلو بادومم بخواین بخورین، دقیقا اون آخریش تلخه که کلا زهرمارت بشه؟{-4-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:25
+5
parnian
parnian
وقتی این نوتای سوزناک بعضیا رو میخونم که از رفتن عشقشون دارن پرپر میشن،
دلم میخواد برم عشقشونو پیدا کنم،
دو تا بزنم تو گوشش، بگم الاغ!
داری میکشیش بدبختو!
برگرد...{-9-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:19
+5
parnian
parnian
وقتی کسی برای نداشته هایت، بهانه میگیرد،

بهتر است او را هم نداشته باشی تا به نداشته هایت اضافه شود...!!!{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:14
+8
ronak
ronak
تا حالا به شباهت تخمه و با بیاتویونی دقت کردین ؟
هر جفتشون وقتی مشغولشون می شی با بیل باید جدات کنن {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 16:50
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ