aB'Bas S
وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی ! به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟
sara
گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی ؛ وقتی می مانی و تحمل می کنی ، از خودت یک احمق می سازی !
امیرحسین
وقتی که ماشین پلیس تصادف می کند
عسل ایرانی
حکایت ما آدم ها ........ حکایت کفشاییه که ....... اگه جفت نباشند ...... هر کدومشون ........هر چقدر شیک باشند ........ هر چقدر هم نو باشند تا همیشه ...... لنگه به لنگه اند ...................... کاش ....... خدا وقتی ادم ها رو می آفرید ........ جفت هر کس رو باهاش می افرید ........ تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها ....... به اجبار خودشون رو جفت نشون نمی دادند ......
gha3m
تا حالا دقت کردین وقتی پسرا میرن حموم خوشگل میشن ولی وقتی دخترا میرن حموم زشت میشن و سریع میدون میرن تو اتاقشون که کسی نبینتشون؟؟؟!!!؟! البته به جز....