یافتن پست: #وقتی

ronak
ronak
لرزش دستام سوزش چشمام سوی نگاهم شرم نگاهم حکایت درد دله وقتی دلتنگ میشه همه را عاصی میکنه وقتی میگیره این دل اروم صدای فریادش به سنگینی یه سکوته وقتی این دلم طوفانی میشه چشامو.موجاش غرق میکنه و وقتی میخواد داد بزنه زبونم به احترامش ساکت میمونه شنیدن صدایش سخت نیست "یه دل شکسته میخوادو یه گوش معصوم"
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 22:20
+3
ronak
ronak
وقتی خواستن ها بوی شهوت می دهند، وقتی بودن ها طعم نیاز دارند وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار با هر کسی پر می شوند وقتی نگاه ها ، هرزه به هر سو روانه می شوند وقتی غریزه ، احساس را پوشش می دهد، وقتی انسان بودن آرزویی دست نیافتنی می شود نه ، دیگر نمی خواهمت ! نه تو را و نه هیچ کس دیگری را . . . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 20:28
+3
امیرحسین
امیرحسین
رشیدپور تو برنامش نمایش میده که کلمه "دلار" تو ایران فی-+لتر شده و وقتی اس ام اسی بدید این کلمه توش باشه به مقصد نمیرسه !
آخرین ویرایش توسط در [1390/12/26 - 03:48]
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 17:39
+4
mina_z
mina_z
خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبی به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه .. وقتی هم که پشیمون شد که بخواد باز با تو بشینه تو نخوای حتی یه لحظه توی قلبت اون بشینه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 12:11
+8
gamer
gamer
وقتی بیدار شدم تمام تنم درد می کرد و می سوخت. چشم هایم را بازکردم و دیدم پرستاری کنار تختم ایستاده.

اوگفت:«آقای فوجیما . شما خیلی شانس آوردید که دو روز پیش از بمباران هیروشیما جان به در بردید. حالا در این بیمارستان در امان هستید.»

با ضعف پرسیدم :« من کجا هستم؟»

آن زن گفت :« در ناگازاکی»
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 01:57
+4
pedram
pedram
چجوریه وقتی پسرا میرن حموم خوشگل میشن ولی وقتی دخترا میرن حموم زشت میشن و سریع میدون میرن تو اتاقشون که کسی نبینتشون؟؟؟!!!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 20:56
+1
امیرحسین
امیرحسین
درد دارد...!! وقتی همه چیز را می دانی...!!
و فکر می کنند نمی دانی...!!
و غصه می خوری که می دانی...!!
و می خندند که نمی دانی...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 03:18
+5
پاراگلایدر
پاراگلایدر
لذتی که میخواهم امروز بگویم ربطی به هنر ندارد. تازگیها یک لذتی را کشف کرده ام که برایم خیلی تازگی دارد. آنقدر شیرین و دلنشین است که نمی توانم لحظه ای فراموشش کنم. آنچنان دوستش دارم که حاضر نیستم هیچ جور ازش دور شوم.... تازگیها ، توانسته ام دقیقا خود خودم باشم. بی پرده و عریان. درون و برونم را بی هیچ ترس و حساب گری آشکار کنم. لذت بزرگی است. از آن لذتهاست که وقتی چشیدیش تازه می فهمی چه از دست داده بودی تا به حال ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 02:42
+9
امیرحسین
امیرحسین
گوجه اونقد گرون شده که چند وقتیه تو سالادمون موز خورد مبکنیم =))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:35
+4
sasan pool
sasan pool
امروز یک خبر شنیدم که من وقتی شنیدم تا چند ساعت هنگ بودم.نوشته بود بنز و پورشه از ایران رفتن.بعد رئیس مجوز دهنده به خودرو های وارداتی میگه اینا استاندار نداشتن برای همین از ایران رفتن.نکنه پراید استاندارش از بنز بیشتر شده.عجب بابا بساطی داریم با این آقایون.{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:35

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ