یافتن پست: #چشم

حمید
حمید
در SMS
به كوری چشم تو هم كه باشد حالم خوب ِ خوب است
اصلا هم دلم برایت تنگ نشده
حتی به تو فكر هم نمی‌كنم
باران هم تو را دیگر به یاد من نمی‌آورد
مثل همین حالا كه می‌بارد...
لابد حالا داری زیر باران قدم می‌زنی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:54
+2
حمید
حمید
در SMS
باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:53
حمید
حمید
در SMS
دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم
از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:40
+1
حمید
حمید
در SMS
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند
می گویند حساسیت فصلی است
آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:32
حمید
حمید
به داداشم ميگم مگس نشسته رو مانيتور،ميگه:بكشمش؟
ميگم:پ نه پ بهش بگو بياد عقب وگرنه چشماش ضعيف ميشه !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:17
حمید
حمید
ميخوام برم خونه چشمام قرمزه...به رفيقم ميگم چشمام قرمزه؟ميگه:آره،ميخواي همينجوري بري؟
ميگم:پ نه پ وايميستم سبز شه بعد حركت ميكنم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:15
+1
sepideh
sepideh
هر چقدر هم هویج می خورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم ! :|
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:43
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو...{-8-}
پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 14:47
+1
sepideh
sepideh
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ،

باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!چون آدمی که ابله باشه ،

معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 14:27
+4
حمید
حمید
در SMS
این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!
این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:26

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ