یافتن پست: #چشم

امید
امید
کوک میکنم چشمانم را روی امدنت
نمی آیی ومن برای همیشه خواب میمانم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 00:04
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
akh ke delam vase uni ghiamdasht ye zare shode....makhsosan on jolo bofe neshastanashooooooooooooooo miniboos savariiiiiash{-31-}{-43-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 23:03
+2
vahid lahiji
vahid lahiji
دختر ایرانی به علت بیماری در یخچال زندگی می کند!!

مائده هفت ساله لحظات عمرش را با درد جانکاهی در قلبش سپری می کند و درحالی چشم به راه نقطه امیدی برای ادامه زندگی است که به دلیل دمای بالای بدنش جانپناهی جز یخچال ندارد! زمستان ها سرفه می کند و تابستان ها از فرط گرما ساعتی را در یخچال خانه می نشیند تا نفسش بند نیاید.
مائده دختر بچه سیرجانی هر چند تنی رنجور و کوچک دارد اما این دختر بچه در قلب خود درد سنگینی را جای داده است، مائده به دلیل بیماری مادر زادی تنها نیمی از قلب خود را در سینه دارد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 16:18
+5
امید
امید
شعری زیبا از مصدق برای فروغ فروخزاد و جواب زیبا از فروغ
در دیدگاه ببینید...
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 15:24
+3
امید
امید
من خودم سیزدهم یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر ب[!]
و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم
خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام
جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم
منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی
هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم
پدرت ر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
قسمتی از ترانه آلبوم من خود آن سیزدهم کار متفاوت ار محسن چاوشی
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 14:40
+2
vahid lahiji
vahid lahiji
دود اگر بالا نشیند ، کسر شان شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد ، گرچه او بالاتر است . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 11:45
+2
حمید
حمید
یادته یه روز بهم گفتی : هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که

نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده ... گفتم : اگه بارون نبود چی

؟ گفتی : اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش می گیره ... گفتم :

یه خواهش دارم . وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار .

گفتی : به چشم ... حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی

باره ... تو هم اون دور دورا ایستادی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 01:48
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غرق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 23:14
+3
sasan pool
sasan pool
‫به همین سادگی از چشم دلم افتادی
آخرین بار چنان برگ گلی در بادی
بیشمارند همه تیشه بدستان در صف
گرچه شیرین منی از دهنم افتادی
باز گویم که چه ساده در دلم جا کردی
نه به این سادگی اما تو ولی افتادی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 21:27
+1
sasan pool
sasan pool
تنهایی یعنی :
ی بغض کهنـــــــه
ی چشم خیس
ی موزیک لایت
ی فنجون قهوه تلخ...!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 20:08
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ